PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

USA: promosector groeit minder snel dan economie

De omzetontwikkeling van de Amerikaanse bedrijven in de sector van promotionele producten blijft achter bij die van de totale economie. Dat blijkt uit een analyse...

PSI 2024 met ‘Museum of Promotional Articles

Tijdens de komende PSI-beurs in het Duitse Düsseldorf (9, 10 en 11 januari 2024) zet de Cybergroup International een ‘pop-up’-museum op met promotionele producten uit...

Eindejaarsgeschenken: ’warm’ blijft een hot topic

Ook dit jaar zijn ‘warme producten’ (fleecedekens, sokken…) in trek bij bedrijven om als eindejaarsgeschenk aan het personeel en/of klanten te geven. En ook ‘duurzaam’...

De promoties van de week – 48

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 27 november tot en met 2 december:   in de folder van Slagerij Renmans - snijplank...

De promoties van de week – 47

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 20 tot en met 25 november:   in de folder van Intermarché - soepgroenten aangeboden in...

De promoties van de week – 46

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 13 tot en met 18 november:   in de folder van Prik & Tik - paraplu...

Fleur Parnet nieuwe CEO BAM

Bij de Belgian Association of Marketing is sinds 6 november Fleur Parnet de nieuwe CEO. Zij volgt Dominique Vercraeye op die de vereniging vier maanden...

Internetpionier Jo Caudron kijkt naar de toekomst

Internetpionier Jo Caudron (al in 1993 oprichter van webagency The Reference en auteur van verscheidene boeken over de digital transformation) lanceerde vorige maand zijn nieuwste...

Carrefour-folder wordt digitaal

Carrefour België heeft aangekondigd tegen 2024 meer promoties te voeren via digitale platformen dan via papier. De afgelopen vijf jaar heeft Carrefour in dat kader...