PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Opgeblazen promo…

Carnaval 2017 in het Nederlandse Moergestel met een grote ‘inflatable’ uitgevoerd door het Belgische X-Treme Creations bij een klein festival met zo’n 6.000 bezoekers....

Gaat promo ook ‘veggie’?

Heeft de maatschappelijke trend naar vegetarisch leven (de veggie-lifestyle) ook repercussies voor de sector van promotionele producten en business gifts? Hoe meer mensen levensstijl aanhangen,...

Gordon’s ‘promo’

Gezien op de reclamepanelen aan de winkels: de ‘promotionele’ imagoreclame van biermerk Gordon: nu 2+1 voor de prijs van 3. Je denkt promo en wordt...

De promoties van week 7

Promo-Biss spotte in de week van 20 tot 25 februari de volgende aanbiedingen met product media: In de folder van Carrefour Hyper (meer…)

40 jaar Plagiarius: een prijs tegen ideeënroof

Onlangs meldde Promo-Biss dat PaperMints in het geweer gekomen was tegen copycats, tegen plagiaat dus. In Duitsland is deze maand voor het veertigste jaar de...

The House of Marketing Met een pen…

The House of Marketing is enkele jaren geleden overgenomen door de Quanteus Groep en heeft in dat kader vorig jaar besloten tot een rebranding. ‘Dream-Think-Do’...

Ruim één derde marketeers meet te weinig

Uit een onderzoek onder marketeers naar de belangrijkste struikelblokken in de marketingorganisatie blijkt dat ruim één derde (36%) van hen niet of nauwelijks de resultaten...

Winnaars van PSI First Club 2017: digitale component

Wat zijn innovatieve promotionele producten? Producten met een digitale component. (meer…)

‘Hygge’ ook in promotionele producten

Hygge (uitgesproken als ‘hoega’) is een Deens woord dat moeilijk te vertalen is. Het neigt naar comfort, warmte, saamhorigheid, kleine geneugten, kortom naar wat meer...