PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

USA: klassiekers weer aan de top

  Uit cijfers van het Amerikaans Advertising Specialty Institute (ASI) blijkt dat klassiekers als balpennen en mokken in november 2021 het meest gevraagd werden door adverteerders....

Was 2021 een goed product media-jaar?

  2021 ligt net achter ons. Tijd om met enkele distributeurs even terug te blikken op het afgelopen product media-jaar. De algemene indruk is dat het...

De promoties van de week – 52

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 27 december tot en met 1 januari.   in de folder van Intermarché - 10 Asterix-boontjes...

De promoties van de week – 51

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 20 tot en met 25 december.   op het punt van verkoop - Prik & Tik:...

De promoties van de week – 50

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 13 tot en met 18 december.   in de folder van Carrefour - spaaractie voor Lagostina-producten...

De promoties van de week – 49

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 6 tot en met 11 december.   in de folder van Match - Curver-box bij 2...

Gaan product media online?

Onderzoek uitgevoerd door Direct Research in opdracht van PayPal toont aan de 58% van de consumenten verwacht na de pandemie méér online te winkelen dan...

PSI uitgesteld tot in april

De internationale beurs voor product media PSI in Düsseldorf is verplaatst van begin januari 2022 naar 26, 27 en 28 april 2022. Met de verschuiving...

PPAI-onderzoek: product media hebben langdurig effect

Recent onderzoek van de Amerikaanse sectororganisatie Promotional Products Association International toont aan dat consumenten promotionele producten lang bijhouden en dat ze ‘intrinsiek deel uitmaken’ van...