USA: klassiekers weer aan de top
Uit cijfers van het Amerikaans Advertising Specialty Institute (ASI) blijkt dat klassiekers als balpennen en mokken in november 2021 het meest gevraagd werden door adverteerders....
Uit cijfers van het Amerikaans Advertising Specialty Institute (ASI) blijkt dat klassiekers als balpennen en mokken in november 2021 het meest gevraagd werden door adverteerders....
2021 ligt net achter ons. Tijd om met enkele distributeurs even terug te blikken op het afgelopen product media-jaar. De algemene indruk is dat het...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 27 december tot en met 1 januari. in de folder van Intermarché - 10 Asterix-boontjes...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 20 tot en met 25 december. op het punt van verkoop - Prik & Tik:...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 13 tot en met 18 december. in de folder van Carrefour - spaaractie voor Lagostina-producten...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 6 tot en met 11 december. in de folder van Match - Curver-box bij 2...
Onderzoek uitgevoerd door Direct Research in opdracht van PayPal toont aan de 58% van de consumenten verwacht na de pandemie méér online te winkelen dan...
De internationale beurs voor product media PSI in Düsseldorf is verplaatst van begin januari 2022 naar 26, 27 en 28 april 2022. Met de verschuiving...
Recent onderzoek van de Amerikaanse sectororganisatie Promotional Products Association International toont aan dat consumenten promotionele producten lang bijhouden en dat ze ‘intrinsiek deel uitmaken’ van...