PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Plus Magazine zet er de sokken in

Een opvallende direct mailing van Plus Magazine: een paar sokken bij een voorstel om een jaarabonnement te nemen op dat maandblad voor vijftigplussers. Sokken zijn al...

De promoties van de week 7

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 10 tot 15 februari in de folder van Carrefour - tas bij een kistje appelen in...

Amerikaanse voorverkiezingen: merchandisingstrijd

De voorverkiezingen van de partijen in de VS zijn losgebarsten en merchandising speelt daarin een grote rol om de kandidaten bekend te maken. Vooral de...

AI helpt retailers klanten beter te servicen

Meer en meer retailers zetten Artificial Intelligence in om hun klanten beter te leren kennen en zo beter aan hun persoonlijke behoeften te voldoen, zowel...

Lidl start met digitale klantenkaart

Hard-discounter Lidl is deze week in ons land gestart met Lidl Plus, een digitale klantenkaart die gekoppeld is aan een app. De digitale klantenkaart biedt...

Direct mail: prijsverhoging en veranderingen

Bpost is dit jaar gestart met een bedeling van direct mail op twee momenten: op maandag of dinsdag en op woensdag of donderdag. Of vrijdagen...

De promoties van de week 6

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 3 tot 8 februari in de folder van Carrefour - glas bij 2 flessen Looza...

Effect van Corona-virus

De pandemi door het Corona-virus in China heeft ook repercussies naar de promotionele wereld, onder andere vertragingen in de leveringen. Vanuit de VS is gemeld...

Is de EK-voetbalkoorts er al in promoland?

In juni start het Europees Kampioenschap voetbal mét deelname van de Rode Duivels. Dat kampioenschap is in het verleden altijd al een evenement geweest om...