PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De promoties van de week 43

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 21 tot 26 oktober in de folder van Spar (Colruyt Group) - kaars bij een...

De ‘R’ is in de maand: promo-kansen

Wie de weersvoorspellingen bijhoudt, ziet dat de temperaturen eind oktober in de richting van het vriespunt gaan. Met andere woorden: de R zit in de...

Reclame anno 2019 te veel gericht op linkerhersenhelft

In het recente boek ‘Lemon’ stelt de auteur Orlando Wood, Chief Innovation Officer van System1, dat de huidige reclame te veel op de linkerhersenhelft gericht...

Bebat en OVAM op zoek naar ‘verborgen’ batterijen

Bebat, de organisatie die instaat voor de inzameling en verwerking van - lege – batterijen, start op 25 oktober samen de Vlaamse Openbare Afvalstoffenmaatschappij (OVAM)...

Amerikaanse sector van product media blijft groeien

Volgens gegevens van het Amerikaanse ASI, het Advertising Specialty Institute, zijn de verkopen in de sector van product media in de VS in het derde...

De promoties van de week 42

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 14 tot 19 oktober in de folder van Carrefour - babybeker bij 2 six-packs Spa...

Consumenten willen emotionele band met een merk

Merken doen er veel aan om trouwe klanten te krijgen én vooral te houden. Hoe meer trouwe klanten, hoe meer marge. Het kost ook minder...

US: groei premium private labels

In de Verenigde Staten groeit het aandeel van winkelmerken in het premiumsegment en zijn private labels lang niet meer alleen een zaak van (hard-)discounters. In de...

Coca-Cola en Diesel: met The (Re)Collection van fles naar kleding

Coca-Cola en kledingmerk Diesel hebben onlangs ‘Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection’ op de markt gebracht, een reeks kleding met het Coca-Cola- én Diesel-beeldmerk. Het opvallende...