PromZ.live: nieuwe trends in product media - PromZ.be

PromZ.live: nieuwe trends in product media

Op 16 en 17 mei aanstaande heeft in Ahoy in Rotterdam de vakbeurs PromZ.live plaats met als thema ‘The Amazing Interaction of ThingZ’. Aan die beurs neemt ook een aantal Belgische distributeurs en leveranciers deel (zoals Pasco Business & Promo Gifts, SamDam Benelux en Special Things).

PromZ.live is een mooie gelegenheid om de ontwikkelingen en trends in de sector van promotionele artikelen en business gifts in één ruimte te ontdekken. Promotiespecialist Frank de Bruin signaleerde in PromZ Magazine (het Nederlandse zusterblad van PromZ.be) een zestal trends in activatie:
– focus on loyalty. Meer en meer zijn activaties gericht op klantentrouw. In ons land worden kortingen en gadgets ook gekoppeld aan de getrouwheidskaart.
– repeat of success. Succesvolle premiumacties worden herhaald.
– long term activation. Bedrijven zoeken naar meer structurele activaties.
– good & green feeling. Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn ook steeds meer de basis voor acties en voor incentive-activiteiten.
– partnerships are hot. Samenwerking tussen bedrijven wordt steeds belangrijker. Ze gaan voor een win-win bij dergelijke co-promoties
– the speed of F1. Naast grote voetbaltoernooien kijken bedrijven ook naar andere mogelijkheden. F1 is er daar één, zeker nu de Benelux twee spraakmakende deelnemers (Stoffel Vandoorne en Max Verstappen) in die titelstrijd heeft.

De toegang voor PromZ.live is gratis, mits voorinschrijving op www.promz.live.