NewZ - PromZ.be

NewZ

Meer dan 70.000 buttons voor ‘Zeg maar goeiendag’

Voor de campagne ‘Zeg maar goeiendag/dites moi bonjour’ hebben de initiatiefnemers al meer dan 70.000 buttons met die boodschap erop verspreid. De kosten daarvoor werden...

Terugkeer van Valois

Valois maakt dit najaar een comeback in de Belgische kleinhandel als loyalty-kaart. Het merk is overgenomen door Concrea Marketing dat vorig jaar ook Artis-Historia nieuw...

Aanpassing bijdragen Bebat pas voor juli 2017

De aanpassing van de bijdragen voor Bebat (de vzw die in staat voor de inzameling en verwerking van gebruikte huishoudelijke batterijen) die voorzien was voor...

België klaar voor EK

Het aantal promotie-acties die inhaken op het Europese Kampioenschap voetbal, is in de weken voor de start van het toernooi sterk toegenomen. De partners van de...

EK is boost op verkopen

Het Europees kampioenschap voetbal mét deelname van het nationale elftal is een boost op de verkopen in de periode voorafgaand en tijdens het evenement. Vooral...

GSM-operator Scarlet verkoopt zonneproducten

Telecom-maatschappij Scarlet (onderdeel van de Belgacom/Proximus-groep) heeft onlangs de roamingkosten voor de abonnees afgeschaft. Om dat aan de consumenten te communiceren maakte men een hilarische...

Multibrand voetbal-actie Unilever

Unilever is begin mei gestart met een grote multibrand-activatie met het oog op het komende Europees kampioenschap voetbal. Unilever geeft de consument bij aankoop van...

Promoties voor kinderproducten in gevaar?

Als het aan de partij Groen ligt, komt er een einde aan het aanprijzen van producten met te veel suiker, zout of vet gericht op...

Coca-Cola investeert zwaar in Rode Duivels-activatie

Coca-Cola België, één van de partners van de Rode Duivels, heeft in het kader van EK-campagne van de Belgische ploeg een drie fasen-activatiecampagne voorgesteld die...