NewZ
USA: pennen weer populair – ‘come-back’ beschermingsartikelen
Uit gegevens van het Amerikaanse Advertising Specialty Institute blijkt dat in de USA de ‘traditionele’ promotionele artikelen weer het meest gezocht zijn. ASI meet de...
Versoepeling evenementen: neemt vraag naar product media toe?
Sinds begin juli zijn de coronamaatregelen versoepeld en zijn onder voorwaarden ook weer evenementen mogelijk. Evenementen bieden de mogelijkheid om product media in te zetten....
Distributeurs: minder aanvragen voetbalpromo’s dan verwacht
Voor de Rode Duivels zit het Europees Kampioenschap 2020 er na de uitschakeling tegen Italië op. Het land kleurde rood-geel-zwart zolang het team nog in...
Trendje: terug-naar-kantoor-boxen
Nu de corona-maatregelen versoepeld worden, gaan bedrijven ook weer meer werknemers naar hun werkpost laten komen. Enkele distributeurs spelen daar op in met ‘back-to-the-office’- of...
PromZ.live: hét overzicht van nieuwe product media
Wie een goed overzicht wil hebben van het aanbod aan product media kan op 7 en 8 september aanstaande terecht op PromZ.live, de jaarlijkse Nederlandse...
Product media in de USA keren terug naar ‘het gewone normaal’
In het maandelijks ASI-overzicht van promotionele artikelen die het meest gevraagd worden in de VS, staan ‘klassieke’ producten weer aan de top. ASI, het Amerikaanse...
Kick & Rush: promotionele producten essentieel bij productlancering
Het inzetten van promotionele producten bij een lancering van een nieuw merk of product is essentieel, aldus Kick & Rush. “Een nieuw product op de...
Overheid werkt aan verplichte Robinson-lijst
Staatssecretaris voor Consumentenzaken Eva De Bleeker bereidt een Koninklijk Besluit voor dat bedrijven verplicht bij het versturen van direct mailings de Robinson-lijst toe te passen....
IPPAG: campagne voor product media
De internationale groepering van distributeurs van product media IPPAG (International Partnership for Premiums and Gifts) is gestart met een serie van drie tv-spots om de...