NewZ
Pandemie heeft blijvend effect op winkelgewoonten
Volgens gegevens van onderzoeksbureau IRI en van de Boston Consulting Group heeft de sector van ‘consumer packaged goods’ vorig jaar een groei gekend van iets...
Op zoek naar een zomeritem? Productzfinder!
Op zoek naar een leuk zomeritem? Productzfinder, de zoekmachine van PromZ.be, brengt u op het goede spoor. ‘Productzfinder’ is de onafhankelijke zoekmachine voor promotionele producten...
VRT: FC De Kampioenen stickerboek
De VRT is deze maand actie gestart met een stickerboek rond de populaire één- tv-reeks FC De Kampioenen. Het stickerboek is vergelijkbaar met de Panini-stickeralbums...
Investeringen in direct mail dalen met 15%
De investeringen in direct mail zijn in corona-jaar 2020 met 15% gedaald ten opzichte van 2019. Dat blijkt uit cijfers van Media Databank - Nielsen....
Trend: ‘nostalgia’ marketing
E-marketer signaleert in deze coronatijden een (digitaal) trendje: nostalgia marketing. In tijden van zoom-vergaderingen en online-leven verlangen de mensen terug naar het ‘normale’ leven van...
Kanttekeningen bij AH 1-plus-5-actie
Vorige maand haalde Albert Heijn in ons land de media met een opvallende kortingsacties: 1-plus-5 gratis. 2+1, 2+2 en zelfs 1+2 zijn bekende kortingspromoties die prominent...
Rolling Stones: meer brand dan band
Wat doe je als wereldberoemde band wanneer je niet meer ‘live’ voor publiek kunt optreden? Je kunt kiezen voor streamen van je muziek, maar The...
BOB-campagne 2021: de anti-sleutelhanger
Naar aanleiding van 25 jaar BOB-campagne in ons land heeft de organisatie ‘Ouders van Verongelukte kinderen’ afgelopen winter een alternatieve actie opgezet met steun van...
Geraardsbergen: mondmaskers als beloning
Mondmaskers zijn niet alleen onderdeel van het nieuwe normaal maar zijn ook een communicatiemiddel en een promotioneel item geworden. Om jongeren in Geraardsbergen te belonen...