NewZ
Schoolprotest met buttons en T-shirts
Product media worden niet alleen ingezet in een commerciële omgeving, ook in een niet-commerciële setting worden ze gebruikt om een boodschap kracht bij te zetten....
Amerikaans/Brits Geiger doet weer Europese acquisitie
Het Amerikaans-Britse GeigerBTC heeft in het Verenigd Koninkrijk Shout Promotional Merchandise overgenomen. Die acquisitie past in het streven van GeigerBTC om multinationale klanten bij te...
Bedrijven steunen ‘Helm Op Fluo Top’-campagne
ZOO Antwerpen, ZOO Planckendael, ZOO Serpentarium Blankenberge, JBC, Gofluo, Nutcase en Torfs steunen samen met de Vlaamse Overheid de campagne ‘Helm Op Fluo Top’ van...
NN geeft sprookjesboek rond pensioen uit
In deze periode van de jaarlijkse Boekenbeurs in Antwerpen heeft pensioenexpert NN (Nationale Nederlanden) ‘En ze leefden nog lang en gelukkig?’ uitgegeven. Het is een...
Hippo & Friends start webshop met merchandising-artikelen
Hippo & Friends (het type 1-diabetesfonds) start met een webshop waar merchandising-artikelen te koop zijn. Met de opbrengst daarvan steunt het fonds wetenschappelijk onderzoek naar...
Patathon 2019: T-shirts voor 160 deelnemers
McCain hield dit jaar voor de derde keer in ons land de Patathon, een actie ten voordele van de Voedselbanken waarbij vrijwilligers na het machinaal...
Zweden: Lidl vraagt consumenten thuis een shop te openen
Lidl heeft in Zweden een campagne lopen waarin Lidl-klanten gevraagd wordt een Lidl-shop in huis op te zetten en om een driegangen-maaltijd te bereiden voor...
De ‘R’ is in de maand: promo-kansen
Wie de weersvoorspellingen bijhoudt, ziet dat de temperaturen eind oktober in de richting van het vriespunt gaan. Met andere woorden: de R zit in de...
Reclame anno 2019 te veel gericht op linkerhersenhelft
In het recente boek ‘Lemon’ stelt de auteur Orlando Wood, Chief Innovation Officer van System1, dat de huidige reclame te veel op de linkerhersenhelft gericht...