NewZ
Amerikaans onderzoek bevestigt kracht product media
Onderzoek uitgevoerd in opdracht van het Amerikaanse PPAI (Promotional Product Association International) bevestigt de kracht van promotionele artikelen en business gifts als reclamemedium. 80% van...
USA: T-shirts in omzet belangrijkste promotioneel product
In de ‘State of the Industry’, zeg maar de stand van zaken in de sector, blijkt volgens het ASI (Advertising Specialty Institute) dat in de...
Merktrouw anders bekeken
Marketeers gaan bij merktrouw er nog van uit dat consumenten trouw zijn aan hun merk, terwijl uit onderzoek blijkt dat consumenten juist vinden dat merken...
Textieltrend: behaaglijk
Behaaglijk is één van de voornaamste eigenschappen die kleding moet hebben. Dat geldt dus ook voor promotioneel textiel. Consumenten hebben graag kleding die comfortabel zit...
Markt product media in UK en Ierland groeit
Voor het negende opeenvolgende jaar is in 2018 de markt van promotionele producten en business gifts in de UK en Ierland gegroeid, zo blijkt het...
Onderzoek in VS: liever product media dan andere reclame
Onderzoek bij 2.500 consumenten uitgevoerd in opdracht van de Amerikaanse PPAI (Promotional Product Association International) wijst uit dat 73% van de ondervraagden een promotioneel product...
Orange: Summe-kit
GSM-operator Orange, de nummer twee op de markt voor mobiele telefonie na Proximus, voert deze zomer een promo-actie rond accessoires. Wie twee GSM-accessoires koopt, krijgt...
Recycling: twaalf petflesjes voor een rugzakje
In het kader van de terug-naar-school-collecties blijkt duurzaamheid een hot item. De Belgische webshop De Gele Flamingo (die kinder-items verkoopt) zegt overstelpt te worden met...
Merktrouw: consument verwacht trouwe merken
In het verleden waren consumenten trouw aan merken, maar in de huidige tijd van ruime keuze en online-winkelen, eisen consumenten dat de merken trouw aan...