NewZ
Carrefour: duurzame Disney-actie succesvol
De op 24 april gestarte Disney-actie van Carrefour is al voor het einde ervan (op 1 juli) een groot succes gebleken: er zijn 121.000 verzamelalbums...
Correctbook: whiteboard notitieboek met een goed doel
Oneindig bruikbaar papier. Zo noemt Mondial Gift in zijn newsletter Correctbook. Correctbook is een uitwisbaar whiteboard notitieboek: schrijven, uitvegen, opnieuw schrijven, uitvegen.... Wie een Correctbook...
Consumenten steeds meer eco-bewust
De vraag naar milieuvriendelijke producten neemt alsmaar toe. Een studie van Unilever heeft bijvoorbeeld uitgewezen dat 33% van de consumenten producten willen kopen van merken...
Hong Kong Gift Fair: populariteit wellness en beauty groeit
De populariteit van beauty- en wellness-producten als relatiegeschenk kent een grote stijging. Dat bleek tijdens de recente jaarlijkse Hong Kong Gift Fair (de grote internationale...
Nederland: omzet distributeurs in 2018 groeit minder dan verwacht
Uit een peiling van collega-tijdschrift PromZ-Vak blijkt dat in Nederland de omzetten van de distributeurs in 2018 minder sterk gestegen zijn dan verwacht. Aanvankelijk dachten...
Belgen geven minder uit aan relatiegeschenken dan Nederlanders
Onderzoek van het Nederlandse bedrijf Allgifts, gespecialiseerd in business gifts, wijst uit dat Belgische bedrijven online 25% minder uitgeven aan relatiegeschenken dan Nederlandse ondernemingen. Bij...
Schijnt de zon? Inhakende premiums!
Met de zomer in aantocht is het interessant om nu al te denken aan ‘inhakende’ premiums om een merk te versterken of opnieuw onder de...
Wijnegem Shopping: avondshoppen populairder
Een analyse van Wijnegem Shopping van de bezoekscijfers wijst uit dat ‘avondshoppen’ (tussen 18 en 20 uur, vrijdag tot 21 uur) aan populariteit wint, vooral...
Nederlandse Promotional Product Awards
In het kader van de vakbeurs PromZ.live (een organisatie van Het Portaal, ook uitgever van PromZ-be) zijn in zes categorieën door een vakjury de jaarlijkse...