NewZ - PromZ.be

NewZ

Albert Heijn start met digitaal sparen in Nederland

In Nederland is retailketen Albert Heijn gestart met digitaal sparen. Een eerste digitale spaaractie voert men momenteel voor kristallen glazen van de Villeroy & Boch...

Product media opvallend afwezig in media-studies

Product media (promotionele artikelen en business gifts) zijn opvallend afwezig in media-studies. Dat is de conclusie als je media-onderzoek bekijkt. Onlangs kwamen mediabureau Space en...

Consumenten willen data geven als ze er een voordeel uit halen

Consumenten zouden weigerachtig staan tegenover het meedelen van persoonlijke gegevens aan bedrijven, maar diverse onderzoeken wijzen uit dat dat niet noodzakelijk het geval is. In...

De strategische plaats van een logo

Gezien tijdens een uitzending van het BBC News: de strategische plaats van het logo van het BBC News op de paraplu van reporter ter plaatse....

UK: product media in no-deal Brexit-campagne

De Britse regering heeft 100 miljoen pond uitgetrokken voor een mediacampagne om de Britse bevolking achter een no-deal Brexit te krijgen. De slogan van de...

Amerikaanse promo-sector onder druk door handelsoorlog

De Amerikaans-Chinese handelsoorlog heeft momenteel ook effect op de sector van promotionele producten in de VS. De overgrote meerderheid van product media in de VS...

Britse bedrijven kopen meer in eigen land

Britse ondernemingen blijken meer en meer hun product media in eigen land aan te kopen. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse Briman Group. 94%...

Promo-idee: eco-koken met zonnewarmte

Gezien in de newsletter van Mondial Gifts: een zonnekooktoestel. Net nu er in de Lage Landen voor de derde maal een hittegolf is.... Het zonnekooktoestel...

Group Joos implementeert ‘White Paper Factory’

Group Joos in Turnhout heeft als eerste grafische groep in ons land een zogenaamde ‘white paper factory’ geïmplementeerd. Het gaat om het digitaal drukken en...