NewZ - PromZ.be

NewZ

UK: product media in no-deal Brexit-campagne

De Britse regering heeft 100 miljoen pond uitgetrokken voor een mediacampagne om de Britse bevolking achter een no-deal Brexit te krijgen. De slogan van de...

Amerikaanse promo-sector onder druk door handelsoorlog

De Amerikaans-Chinese handelsoorlog heeft momenteel ook effect op de sector van promotionele producten in de VS. De overgrote meerderheid van product media in de VS...

Britse bedrijven kopen meer in eigen land

Britse ondernemingen blijken meer en meer hun product media in eigen land aan te kopen. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse Briman Group. 94%...

Promo-idee: eco-koken met zonnewarmte

Gezien in de newsletter van Mondial Gifts: een zonnekooktoestel. Net nu er in de Lage Landen voor de derde maal een hittegolf is.... Het zonnekooktoestel...

Group Joos implementeert ‘White Paper Factory’

Group Joos in Turnhout heeft als eerste grafische groep in ons land een zogenaamde ‘white paper factory’ geïmplementeerd. Het gaat om het digitaal drukken en...

Mascottes blijven aantrekkelijk

Mascottes (‘brand characters’) blijven aantrekkelijk om een merk in de markt te zetten. Dat zegt de Amerikaanse distributeur Crestline op basis van een onderzoek bij...

US: SwagCycle recycleert overtollige product media

De Amerikaanse distributeur Grossman Marketing Group heeft recent SwagCycle opgestart. Het is een initiatief om promotionele artikelen die in een bedrijf niet meer van nut...

Flippo’s: het boek…

In 1995 waren de Flippo’s dé rage. Niet alleen bij ons, maar in heel de wereld... De Flippo’s waren bedacht door de Nederlander Hans Zandvliet...

Scoren met product media bij Gen Z

Met welke promotionele producten kunnen adverteerders scoren bij Generation Z, de groep consumenten die geboren zijn tussen 1996 en 2010? Vooral met zaken rond online,...