NewZ
Veel merchandising rond Game of Thrones
Het laatste seizoen van Games of Thrones is deze maand internationaal de hype op tv-gebied geweest. In de VS speelden merken erop in door met...
Colruyt Group doet spaaractie met maatschappelijk tintje
Colruyt Group is deze maand in vier van de formules van de groep gestart met de spaaractie Bee Happy. De actie, die tot en met...
Carrefour start met grote ‘duurzame’ Disney-spaaractie
Carrefour is deze week in alle winkels (Carrefour Hyper, Carrefour Market en Carrefour Express) gestart met een grote Disney-spaaractie die tot 1 juli loopt. Carrefour...
Gemengde gevoelens in Amerikaanse promo-industrie na twee jaar Trump
De Amerikaanse sector van product media beziet de bijna 2,5 jaar die Donald Trump president van het land is, met gemengde gevoelens. De economie doet...
Lime geeft gratis helmen
Lime - deelsteps in onder meer Brussel - deelt aanstaande zaterdag 750 valhelmen uit in het kader van de veiligheidscampagne ‘Respect The Ride’. Met ‘Respect The...
Koers-goodies
De start van een wielerklassieker is ook een promo-event. Bij het vertrek van de Brabantse Pijl, woensdag 17 april jl, was er een mini-promodorp waar...
Rodenbach: 25.000 Molglazen en 10 ‘gemolde glazen’
Brouwerij Rodenbach heeft als partner van het Vier-programma De Mol (waarvan de 2019-serie in maart gestart is) 25.000 speciale ‘Magische Mol’-glazen verspreidt. Daarnaast zijn er...
Coupons: consumenten willen convenience
Amerikaans onderzoek heeft uitgewezen dat zowat alle internetgebruikers in de VS coupons gebruiken. 45% van hen doen dat regelmatig. Maar de coupons moeten wel makkelijk...
Veters als gadget
Mondial Gifts zette onlangs bedrukte veters als gadgets in de schijnwerpers. Men noemt gepersonaliseerde schoenveters een nieuwe trend in de modesector en ziet er ook...