NewZ
Recordomzet Amerikaanse product media-sector
In 2018 is de omzet van de product media-sector in de Verenigde Staten gegroeid naar een record van 24,7 miljard dollar. Ten opzichte van 2017...
Maximum Image: werkkledij Carrefour Belgium
Maximum Image (winnaar van de Challenger Product Media Advisor of the Year Award 2018) meldt dat het een nieuwe overeenkomst heeft gesloten met Carrefour Belgium...
Oostenrijks onderzoek: high-tech-producten populairst
Consumenten hebben het liefst technologische producten als promotioneel cadeau. Dat blijkt uit een studie van de Wirtschaftsuniversität Wien in samenwerking met de Oostenrijkse sectororganisatie VÖW...
Generation Z koopt online én in fysieke winkels
Leden van de Generation Z van 16 tot 21 jaar in de VS spenderen zo’n 143 miljard dollar per jaar (daarbij is geen rekening gehouden...
Gemaco wordt Supremia
Sinds 1 april jl. werken alle onderdelen van de Gemaco-groep onder de naam Supremia. Dat moet meer duidelijkheid in de markt scheppen. In het najaar 2018...
Special Things: derde productie-eenheid Indiase katoenfabriek
Special Things maakt bekend dat zusteronderneming Product Media Group (zuster onder neming Special Things) met een derde eenheid gestart is in de katoenfabriek in India....
Toekomst van product media is rooskleurig, maar met uitdagingen…
Naar aanleiding van het 65 jaar bestaan van Counselor Magazine, het Amerikaanse vakblad voor de sector van product media (een uitgave van ASI - Advertising...
Nederland: 81% van folderlezers wordt ‘geactiveerd’
Uit onderzoek in Nederland (NOM Foldermonitor 2018) blijkt dat 81% van de consumenten na het lezen van een folder (papier of online) naar de winkel...
BergHOFF breidt Leo-collectie uit
BergHOFF heeft de LEO-gamma uitgebreid let met een volwaardige collectie kookgerei en accessoires. Het gaat om speels, kleurrijk en multifunctioneel kookgerei. Vorig jaar lanceerde BergHOFF...