NewZ
Fluohesje bij Eneco Beach Clean Cup
Zondag 24 maart heeft voor de tiende maal de Eneco Beach Clean Cup plaats. Aan die strandschoonmaak nemen 22 surfclubs deel aan de Belgische, Nederlandse...
UK: zware kritiek op activatiecampagne Cadbury
Het Britse chocolademerk Cadbury (onderdeel van Mondelez International) heeft zware kritiek uitgelokt met een campagne rond Cadbury Treasure Island. In de campagne zette Cadbury consumenten...
Loopevenementen interessant voor product media
Loopevenementen zijn in ons land ‘in’, stelt Mondial Gifts. Meer en meer mensen nemen er aan deel in het kader van een gezondere levensstijl en...
14% meer GOTS gecertifieerde ondernemingen
GOTS, de Global Organic Textile Standard, heeft deze maand bekend gemaakt dat het aantal gecertifieerde ondernemingen en werkplaatsen vorig jaar met 14,6% gestegen is tot...
Sint Patrick’s Day: Guinness hoed
Komende zondag 17 maart is het Sint Patrick’s Day, de Ierse nationale feestdag. Retailers en Guinness spelen daar op in door deze week bij Guinness-bier...
Belgen kiezen favoriete merken
Op 13 maart jl. zijn voor de vierde maal in ons land de Best Brands Awards in 21 categorieën uitgereikt. De Best Brands is een...
Sky-Bikes: luchtfietsen als evenement
The Fungroup heeft met Sky-Bikes een nieuwe kraanattractie die ingezet kan worden voor teambuildings of evenementen van bedrijven. De attractie kan voorzien worden van een...
Popsocket: premium voor de Generation Z
De trend onder de doelgroep van tien- tot achttienjarigen (zij maken deel uit van Generation Z) is volgens Magnum Business Gifts de popsocket. Het is...
Albert Heijn’s 1+2-actie illegaal
De Economische Inspectie heeft geoordeeld dat de 1+2 gratis-actie die de van origine Nederlandse retailketen Albert Heijn in het begin van februari in ons land...