NewZ
Toekomst van product media is rooskleurig, maar met uitdagingen…
Naar aanleiding van het 65 jaar bestaan van Counselor Magazine, het Amerikaanse vakblad voor de sector van product media (een uitgave van ASI - Advertising...
Nederland: 81% van folderlezers wordt ‘geactiveerd’
Uit onderzoek in Nederland (NOM Foldermonitor 2018) blijkt dat 81% van de consumenten na het lezen van een folder (papier of online) naar de winkel...
BergHOFF breidt Leo-collectie uit
BergHOFF heeft de LEO-gamma uitgebreid let met een volwaardige collectie kookgerei en accessoires. Het gaat om speels, kleurrijk en multifunctioneel kookgerei. Vorig jaar lanceerde BergHOFF...
Supremia nieuwe naam voor Gemaco-groep
Gemaco (product media) heeft op 1 april jl. een naamswijziging doorgevoerd: alle onderdelen van de groep werken voortaan onder de naam Supremia. In een communiqué...
Promo-idee: drijvende speakers
Met de zomer in het vooruitzicht is de Lexon LA120 Mino Outdoor bluetooth-speaker een leuk promotioneel idee. De speaker is ideaal voor gebruik buitenshuis, want...
Delhaize: spaaractie badtextiel
Op 4 april start Delhaize met een nieuwe spaaractie voor badtextiel van het merk Xandres. Klanten kunnen tot 22 mei sparen voor textiel met 70%...
Klassieke winkels nog geen verleden tijd
E-commerce is populair maar ‘brick & mortar’-winkels blijven belangrijk. Amerikaans onderzoek geeft aan dat nog altijd 90% van de uitgaven daar gedaan worden. Dat is...
Marketeers: personalisatie verbetert klantrelatie
Marketeers vinden het personaliseren van communicatie naar klanten en prospecten belangrijk. In een onderzoek van de Infogroup zeggen negen op de marketeers dat personalisatie de...
Drijfveer voor consumenten: value for money
Waarom komen consumenten terug bij een merk en een retailer? Volgens Amerikaanse onderzoek bij internetgebruikers gaat het om gewone zaken als kwaliteit en een goede...