NewZ - PromZ.be

NewZ

PF Concept koopt SPS

De internationaal opererende leverancier PF Concept heeft het Britse SPS overgenomen. SPS heeft drie fabrieken in het Verenigd Koninkrijk en is actief in 40 landen....

Product media bieden ‘staying power’

In elke marketingcampagne zouden promotionele producten moeten worden opgenomen. Dat zegt Glenn Bradley, creatief directeur van de Amerikaanse distributeur Big Hit Creative Group in ‘PPB...

MCS-Kick & Rush neemt meerderheidsbelang in BelgoSweet

MCS-Kick & Rush heeft de meerderheid van de aandelen gekocht van BelgoSweet, gespecialiseerd in promotionele food-artikelen. Een minderheidsbelang blijft in handen van BelgoSweet-oprichter Guy Desseaux...

Brits onderzoek: aankopers kijken vooral naar nut

Onderzoek uitgevoerd onder auspiciën van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, toont aan dat bedrijven vooral naar het nut kijken van product media als...

Stem nog tot 20 december voor de PMA

Nog tot 20 december kunnen eindklanten hun stem uitbrengen voor de Product Media Advisor of the Year Award 2017. De ‘stem van het publiek’ is...

Promotioneel geschenk zorgt voor appreciatie

Recent onderzoek van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, wijst uit dat 80% van de personen die een promotioneel geschenk (‘branded gift’) hebben ontvangen,...

MIVB heeft eigen Monopoly-spel

De MIVB (de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer te Brussel) heeft onlangs in samenwerking met MCS-Kick & Rush een eigen versie van het bekende Monopoly-spel in...

Buff Thermont: van afval naar nekwarmer

Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. En als er dan producten zijn die daarbij aansluiten, is dat zoveel te beter. Buff lanceerde...

Wie schrijft, die blijft

Schrijfartikelen (pennen, schrijfpapier, notebooks) behoren nog altijd tot de meest populaire promotionele producten. Dat stelt PSI, de organisator van de internationale vakbeurs over product media...