NewZ - PromZ.be

NewZ

BergHOFF valt in de prijzen

BergHOFF, het Belgische merk van kook- en tafelproducten, is bij de jaarlijkse iF Design Awards met vier producten in de prijzen gevallen. De gelauwerde producten...

Festivalitis: van oordoppen tot poncho’s

Menig festivalorganisator publiceert deze dagen al de ‘line-up’ van het evenement aanstaande zomer. Kwestie van de liefhebbers al lekker te maken en de kaartverkoop op...

PromGifts 2017: meer dan zestig standhouders op 29 en 30 maart

De vijfde editie van PromGifts, de enige vakbeurs van promotionele producten en business gifts (‘product media’) biedt via zo’n zestig standhouders - distributeurs en leveranciers...

Opgeblazen promo…

Carnaval 2017 in het Nederlandse Moergestel met een grote ‘inflatable’ uitgevoerd door het Belgische X-Treme Creations bij een klein festival met zo’n 6.000 bezoekers....

Gaat promo ook ‘veggie’?

Heeft de maatschappelijke trend naar vegetarisch leven (de veggie-lifestyle) ook repercussies voor de sector van promotionele producten en business gifts? Hoe meer mensen levensstijl aanhangen,...

Gordon’s ‘promo’

Gezien op de reclamepanelen aan de winkels: de ‘promotionele’ imagoreclame van biermerk Gordon: nu 2+1 voor de prijs van 3. Je denkt promo en wordt...

40 jaar Plagiarius: een prijs tegen ideeënroof

Onlangs meldde Promo-Biss dat PaperMints in het geweer gekomen was tegen copycats, tegen plagiaat dus. In Duitsland is deze maand voor het veertigste jaar de...

The House of Marketing Met een pen…

The House of Marketing is enkele jaren geleden overgenomen door de Quanteus Groep en heeft in dat kader vorig jaar besloten tot een rebranding. ‘Dream-Think-Do’...

Ruim één derde marketeers meet te weinig

Uit een onderzoek onder marketeers naar de belangrijkste struikelblokken in de marketingorganisatie blijkt dat ruim één derde (36%) van hen niet of nauwelijks de resultaten...