PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Tijd voor terug naar school-acties

‘Terug naar school’ is voor marketeers een van de belangrijkste periodes op de communicatiekalender in het jaar. Dat gaat vooral op in de sector van...

Delhaize en Daltix: ludieke actie rond ‘foute’ promotie

IT-bedrijf Daltix deelde op 28 april gratis 200 liter uiensoep uit aan de klanten van het Gentse OCMW en aan Gentse start-ups. De uien voor...

‘Cost per contact’ product media behoort bij de laagste

Het Advertising Specialty Institute heeft berekend dat in de USA de kosten van product media (promotionele producten) zoals ‘cost per impression’ en ‘cost per contact’...

Disney-actie Carrefour schot in de roos

De Disney-spaaractie (in het kader van het 25 jarig bestaan van Disneyland Paris) die Carrefour op 29 maart opstartte, blijkt een groot succes te zijn....

BAPP: update van product fiches


De Belgian Association of Promotional Products heeft onlangs ten behoeve van de leden enkele product fiches geactualiseerd aan de huidige Europese wetgeving. Het gaat onder...

Draagtassen met een logo scoren

Het Britse Brand Impact besluit op basis van het ‘Global Advertising Specialties Impressions Study Report’ dat draagtassen met een logo tot de sterkste product media...

De promoties van week 15

Promo-Biss spotte in de week van 16 april tot 22 april de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

MasterMail: functionele fluostift

Direct mail-bedrijf MasterMail heeft recent een handige direct mail-box uitgebracht, waarmee aan de hand van fiches het direct mail-traject wordt uitgelegd, van creatie tot de...

Goedkoop is niet minder-waardig

Een opvallende uitspraak van een Duitse rechter: bij het bepaling van de waarde van een promotioneel artikel, moet uitgegaan worden van de perceptie van de...