Brits onderzoek: aankopers kijken vooral naar nut
Onderzoek uitgevoerd onder auspiciën van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, toont aan dat bedrijven vooral naar het nut kijken van product media als...
Onderzoek uitgevoerd onder auspiciën van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, toont aan dat bedrijven vooral naar het nut kijken van product media als...
Nog tot 20 december kunnen eindklanten hun stem uitbrengen voor de Product Media Advisor of the Year Award 2017. De ‘stem van het publiek’ is...
Recent onderzoek van de BPMA, de British Promotional Merchandise Association, wijst uit dat 80% van de personen die een promotioneel geschenk (‘branded gift’) hebben ontvangen,...
De MIVB (de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer te Brussel) heeft onlangs in samenwerking met MCS-Kick & Rush een eigen versie van het bekende Monopoly-spel in...
Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. En als er dan producten zijn die daarbij aansluiten, is dat zoveel te beter. Buff lanceerde...
Schrijfartikelen (pennen, schrijfpapier, notebooks) behoren nog altijd tot de meest populaire promotionele producten. Dat stelt PSI, de organisator van de internationale vakbeurs over product media...
Promo-Biss spotte in de week van 20 tot 26 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Lidl - magneetspelletje Maya de Bij bij...
‘Webrooming’ is een groeiend fenomeen, zo blijkt uit een recente van studie van Deloitte in de VS. Webrooming houdt in dat consumenten online een product...
Je kunt er dezer dagen niet om heen: Black Friday en Cyber Monday. De mailbox zit vol met commerciële e-mails met Black Friday/Cyber Monday-aanbiedingen, koopsites...