Customer expriences moeten ‘blijven hangen’
Marketeers hebben tegenwoordig de mond vol van ‘experiences’ maar het blijkt moeilijk consumenten/deelnemers een ‘ervaring’ te bieden die een blijvende indruk maakt. Onderzoek in de...
Marketeers hebben tegenwoordig de mond vol van ‘experiences’ maar het blijkt moeilijk consumenten/deelnemers een ‘ervaring’ te bieden die een blijvende indruk maakt. Onderzoek in de...
Een opvallend berichtje uit California: bedrijven die legaal cannabis verbouwen mogen geen promotionele producten inzetten om hun waar bij de consument aan te prijzen... (meer…)
Promo-Biss spotte in de week van 3 juli tot 9 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
Technologische promotionele producten zijn gegeerd, leert recent Duits onderzoek, en de ontwikkeling van USB Power Delivery (USB PD) opent nieuwe promotionele mogelijkheden. USB DP maakt...
Je kunt een fles wijn of bier personaliseren door er een speciaal papieren etiket met eigen logo op aan brengen. Maar het nòg interessanter -...
De BPMA, de British Promotional Merchandising Association, heeft berekend dat in 2016 de bedrijven in het Verenigd Koninkrijk bijna een miljard pond aan promotionele producten...
Research in Duitsland - uitgevoerd door onderzoeksbureau YouGov - toont aan dat tweederde van de Duitse consumenten al eens een promotioneel artikel (product media) gekregen...
Albert Heijn voert zowel in ons land als in Nederland een spaaractie voor ‘stijlvol buitenservies’. Voor elke schijf van 10 euro ontvangt de AH-klant een...
Promotionele artikelen maken consumenten blij. Dat blijkt uit research in Duitsland, uitgevoerd door onderzoeksbureau YouGov. En de consumenten zijn vooral blij met technologische gadgets, al...