PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Zoete promo…

Een nieuwigheid in de sector van promotioneel snoepgoed: spekken bedrukt met logo’s. De spekken (of ook marshmallows) kunnen los geleverd worden, in geschenkverpakking of individueel...

PSI: verduurzaming zet door

De meerderheid van de leveranciers van promotionele producten en business gifts (56%) geeft te kennen in 2016 stappen te hebben ondernomen om gecertifieerd te worden...

Fastfood-ketens in VS zetten in op merchandising

In de VS beconcurreren de fastfoodketens elkaar niet alleen met hun producten maar ook met merchandising items. McDonalds promoot de nieuwe aan-huis-bezorging van hamburgers op...

De promoties van week 28

Promo-Biss spotte in de week van 18 juli tot 22 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

3D-figuurtjes van consumenten

Een idee voor opendeur-dagen, beurzen, winkelopeningen, pretparkshops: gepersonaliseerde 3D figuurtjes (karikaturen) van bezoekers. Dat is wat The Bobble Shop biedt. (meer…)

Ralf Oster (PF Concept) is Advertising Speciality Institute’s International Person of the Year

Het Amerikaanse Advertising Speciality Institute heeft tijdens de jaarlijkse ‘Counselor Awards’ de Duitser Ralf Oster verkozen tot International Person of the Year. Ralf Oster is...

Festival-tip: kartonnen kruk

De zomer staat nog weken bol van festivals en evenementen, al dan niet van sportieve aard. Het Nederlandse Logoseat komt met een interessante promotionele oplossing...

De promoties van week 27

Promo-Biss spotte in de week van 10 juli tot 17 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

Na de Millennials nu de Plurals!

Marketeers delen consumenten graag in in groepen. De Millennials stonden de laatste jaren in het middelpunt van de belangstelling van marketeers. In de VS spreekt...