PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De promoties van de week – 35

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 5 augustus tot en met 10 september: in de folder van Carrrefour - knuffel bij...

Europese promo-markt onder druk?

De markt van promotionele producten in Europa was begin 2022 ‘booming’, een reactie op twee jaar corona-beperkingen. Maar de oorlog in Oekraïne en de economische...

Komen promoties rond WK-voetbal los?

Op 20 november aanstaande start het wereldkampioenschap voetbal in Qatar. Met de Rode Duivels erbij. Leeft het wereldkampioenschap ook promotioneel? PromZ-be peilde naar reacties bij...

Onderzoek: promotionele producten hebben ook emotionele effecten

Onderzoek van de Duitse sectorvereniging GWW (Gesamtverband der Werbeartikel-Wirtschaft) heeft de emotionele werking van promotionele producten aangetoond. GWW gebruikt de resultaten ook voor een campagne...

De promoties van de week – 34

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 22 tot en met 27 augustus:   in de folder van Carrefour Hypermarkt - hiking-rugzak met...

De promoties van de week – 33

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 15 tot en met 20 augustus:   in de folder van Delhaize - spaaractie voor Bialetti-collectie,...

De promoties van de week – 31/32

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 1 tot en met 13 augustus:   in de folder van Intermarché - linnen boodschappentas bij...

McKinsey: Europese consumenten pessimistisch

Op basis van de Consumer Pulse Survey van McKinsey stelt het consultancy-bedrijf dat de Europese consument pessimistisch is en dat die zijn/haar gedrag aanpast aan...

Generation Z valt voor nostalgie

Generation Z (waartoe personen behoren die zijn geboren tussen 1997 en 2012) valt voor nostalgie en dan vooral zaken die uit de periode van de...