PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

2020: corona heeft effect op aantal promotionele acties

In 2020 zijn er op basis van tellingen van PromZ-be zo’n 10% minder acties gevoerd met promotionele artikelen. In 2020 turfde PromZ-be 262 acties met...

THOM: geen blinde trouw aan webshops

In het kader van 2020-editie van de ‘Belgian Online Shopper Survey 2020’, een jaarlijks onderzoek van SafeShops.be, heeft researchpartner The House of Marketing de online-consument...

Hoe evolueert ‘promotional marketing’ in de komende jaren?

“Hoe evolueert ‘promotional marketing’?” Die vraag stelt de Amerikaanse Promotional Product Association International in het eigen magazine van deze maand. In dat artikel geeft Danny...

De promoties van de week 53

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 28 december tot 2 januari in de folder van Kruidvat - cadeautasje bij badbruisballen - mok...

De promoties van de week 52

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 21 tot 26 december in de folder van Albert Heijn - oestermes bij een mandje...

De promoties van de week 51

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 14 tot 19 december in de folder van Kruidvat - thermosfles bij 2 gezichtsverzorgingsproducenten of...

De promoties van de week 50

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 7 tot 12 december In een maand waarin iedereen het over geschenken heeft is...

FEVIA, UBA en Comeos: striktere criteria marketing naar kinderen

Fevia (de Federatie van de Voedingsindustrie), de UBA (United Brands Association, tot voor kort stond die afkorting nog voor Unie van Belgische Adverteerders) en Comeos...

UK: Retailers kiezen weer voor papieren catalogi en folders

Retailers in het Verenigd Koninkrijk kiezen weer meer voor papieren folders en catalogi. Dat meldt Print Power, de Europese organisatie die zich bezighoudt met commerciële...