THOM: geen blinde trouw aan webshops
In het kader van 2020-editie van de ‘Belgian Online Shopper Survey 2020’, een jaarlijks onderzoek van SafeShops.be, heeft researchpartner The House of Marketing de online-consument...
In het kader van 2020-editie van de ‘Belgian Online Shopper Survey 2020’, een jaarlijks onderzoek van SafeShops.be, heeft researchpartner The House of Marketing de online-consument...
“Hoe evolueert ‘promotional marketing’?” Die vraag stelt de Amerikaanse Promotional Product Association International in het eigen magazine van deze maand. In dat artikel geeft Danny...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 28 december tot 2 januari in de folder van Kruidvat - cadeautasje bij badbruisballen - mok...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 21 tot 26 december in de folder van Albert Heijn - oestermes bij een mandje...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 14 tot 19 december in de folder van Kruidvat - thermosfles bij 2 gezichtsverzorgingsproducenten of...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 7 tot 12 december In een maand waarin iedereen het over geschenken heeft is...
Fevia (de Federatie van de Voedingsindustrie), de UBA (United Brands Association, tot voor kort stond die afkorting nog voor Unie van Belgische Adverteerders) en Comeos...
Retailers in het Verenigd Koninkrijk kiezen weer meer voor papieren folders en catalogi. Dat meldt Print Power, de Europese organisatie die zich bezighoudt met commerciële...
Covid-19 heeft ertoe bijgedragen dat merken meer en meer hun producten via e-commerce direct aan hun eindconsumenten verkopen en zo klassieke retailkanalen links laten liggen....