PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

USA: Product media ingezet voor Census Day

Team Y&R, onderdeel van VMLY&R, heeft een grote campagne opgezet om de volkstelling in de VS (die elke tien jaar plaats heeft) communicatief te begeleiden....

Promoties en coupons beïnvloeden aankoopbeslissing

Uit het derde Pulsar 2C2-onderzoek (uitgevoerd door AQRate in opdracht van mediabureau Space) blijkt dat 33% van de consumenten hun aankoopbeslissing ‘zeker’ laat beïnvloeden door...

De promoties van de week 11

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 9 tot 14 maart in de folder van Carrefour - wijnpomp bij minstens 35 euro...

Beurs ‘Haptica’ verschoven

‘Haptica-Live’ (de beurs over haptische, lees tastbare reclame) is door de ontwikkeling rond het corona-virus verschoven naar 18 juni. De beurs zou eigenlijk op 18...

Belgische online-omzet boven 8 miljard euro

De Belgische webshops hebben in 2019 een omzet gegenereerd van 8,2 miljard euro. Dat blijkt uit de E-commerce Barometer, een initiatief van The House of...

BMW komt met nieuw ‘communicatie-logo’

BMW heeft vorige week bij de introductie van de i4-serie een nieuw logo gepresenteerd. De zwarte rand rond het blauw-witte centrum (de propeller van BMW)...

Britse sector product media groeit met 5,8%

De Britse en Ierse sector van promotionele producten en business gifts heeft in 2019 een groei kunnen optekenen van 5,8% in vergelijking met 2018. De...

De promoties van de week 10

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 2 tot 7 maart in de folder van Intermarché - roos in het kader van...

Corona-virus: evenementenbureaus vragen duidelijkheid

De evenementenbureaus die deel uitmaken van de Association of Communications Companies - ACC, hebben de overheid duidelijke maatregelen gevraagd in het kader van de bestrijding...