Britse sector product media groeit met 5,8%
De Britse en Ierse sector van promotionele producten en business gifts heeft in 2019 een groei kunnen optekenen van 5,8% in vergelijking met 2018. De...
De Britse en Ierse sector van promotionele producten en business gifts heeft in 2019 een groei kunnen optekenen van 5,8% in vergelijking met 2018. De...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 2 tot 7 maart in de folder van Intermarché - roos in het kader van...
De evenementenbureaus die deel uitmaken van de Association of Communications Companies - ACC, hebben de overheid duidelijke maatregelen gevraagd in het kader van de bestrijding...
De Unie van Belgische Adverteerders heeft recent aangegeven dat in het digitale tijdperk fysieke winkels een belangrijk contactpunt zijn en blijven. De UBA geeft tips...
Het Corona-virus en de gevolgen ervan overheersen al enkele weken het wereldnieuws. Vooral China is getroffen. Dat land is ook een belangrijke fabrikant van promotionele...
Met de Omloop Het Nieuwsblad en Brussel-Kuurne-Brussel is in het weekend van 29 februari en 1 maart het seizoen van de voorjaarsklassiekers gestart. Niet alleen...
Uit cijfers van Nielsen blijkt dat de retailsector dominant is in de brievenbus. In 2019 was het aandeel van de retailers in de uitgaven voor...
Opvallend: VeePee (voorheen Vente Exclusive) zet via email een wedstrijd van Gillette scheermesjes in de verf. Gillette (een merk van Procter & Gamble) is actief als...
Influencers zijn ‘hot’ in marketing-land. Diverse onderzoeken bevestigen hun impact, vooral bij de jongere generaties. Een op de vijf jongeren die in de VS en...