PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Een analoge boodschap

Oei, de visitekaartjeshouder bevat nog maar enkele visitekaartjes. De bodem is in zicht zogezegd. Als er iets is dat onmisbaar blijft, is het wel het...

CMO Club: 46% van de marketeers gist naar impact

Volgens de CMO Club weet een groot aantal chief marketing officers niet goed welke marketing platforms en welke campagnes een impact hebben op het gedrag...

T-shirts met ‘augmented reality’

De Noorse kledingketen Carlings heeft onlangs T-shirts met ‘augmented reality’ op de markt gebracht. Via het Carlings’ Instagram-account kunnen de kopers een ‘filter icon’ selecteren....

Flyeren ouderwets en tijdrovend?

Een flyer is geen folder. Folders worden gevouwen. Een flyer is ongevouwen en meestal dubbelzijdig bedrukt. Het woordenboek spreekt over een biljet dat meestal op...

Product media in 2019: een terugblik

Het Europese vakblad Eppi blikte deze maand al terug op 2019 en stipte de belangrijkste trends in de wereld van product media aan. Duurzaamheid is...

De promoties van de week 50

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 9 tot 14 december in de folder van Intermarché - glas bij 2 clips Tripel...

Gartner: marketeers laten personalisatie vallen tegen 2025

Het onderzoeksbureau Gartner voorspelt dat marketeers tegen 2025 minder gebruik zullen maken van personalisatie in hun benadering van doelgroepen. 80% van de marketeers die in...

Trends in promo-textiel voor 2020

Als het om promotioneel textiel gaat, zijn volgens het Amerikaanse Advertising Specialty Institute (ASI) de standaard items voorbijgestreefd. Promo-textiel moet trendy en van hoge kwaliteit...

Carrefour komt met tassen uit zee-afval

Super- en hypermarkt Carrefour komt met ‘Ocean Bags’, een assortiment boodschappenzakken die gemaakt zijn uit zee-afval. De retailketen stopt ook met de verkoop van plastic...