PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Altijd bij de tijd!

Overal en altijd aanwezig bij uw relatie aan de wand? Kies voor een prachtige RVS wandklok, leverbaar in diverse formaten en uitvoeringen. Liever een eigen...

MCS Kick & Rush: defensiecontract

MCS Kick & Rush deelt mee de officiële leverancier van Defensie van alle promotionele producten te zijn geworden. Het gaat om een contract voor de...

Frankrijk: bijna 30% heeft ‘ad-blockers’

In Frankrijk gebruikt 28,7% van de internauten ad-blockers. Daarmee komt het land volgens eMarketer aan het hoogste percentage in West-Europa. De verwachting is dat in...

Huis-aan-huis blijft populair in UK door GDPR

De populariteit van huis-aan-huis folders blijft in het Verenigd Koninkrijk stabiel, zo blijkt uit het ‘door-drop report’ van de Britse Direct Marketing Association. Men wijst...

De promoties van de week 41

PromZ.be spotte in de week van 8 tot 13 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - pet bij twee verpakkingen Heineken-bier in...

UK: impuls-aankopen ook online

Oracle onderzocht recent het aankoopgedrag van de Britse consumenten, zowel online als offline. Daarin peilde men ook naar het doen van impulsaankopen. Van de consumenten...

Efteling verkoopt tassen van oude bedrijfskleding

De Efteling heeft deze week nieuwe vilten tassen voorgesteld die de bezoekers van het attractiepark kunnen kopen voor 20 euro per stuk. De tassen zijn...

USA: meer eindejaarsgeschenken met logo

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute zegt dat de bedrijven in de VS dit jaar meer zullen besteden aan eindejaarsgeschenken voor personeel en klanten. Dat concludeert...

Product media doorbreken de ‘clutter’

Tijdens een video-interview in het kader van de Amerikaanse Advertising Week benadrukte de voorzitter en ceo van de Promotional Products Association International, Paul Bellantone, de...