PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

‘Motiveters’: gadget tijdens de ‘Warmste Week’

Deelnemers aan de Warmathon, het wandel- en loopevenement in het kader van de Warmste Week (de StuBru-actie voor goede doelen), krijgen dit jaar een paar...

Amerikaanse promo-sector kwaad op ‘Fast Company’

Het Amerikaanse blad ‘Fast Company’ heeft zich het gramschap van de sector van promotionele artikelen op de hals gehaald. Daarin werden product media naar beneden...

Product Media Advisor of the Year: ùw stem telt

Voor de vierde editie van de Product Media Advisor of the Year 2018 zijn in twee categorieën acht distributeurs/adviseurs door de vakjury genomineerd. De eindklanten...

Campagne 11.11.11 van start

De jaarlijkse campagne van 11.11.11 - de koepel van de Vlaamse Noord-Zuidbeweging - is deze week ingezet met een direct mail- en -e-mail-actie. Dezer dagen...

USA: sterke economie stimuleert groei van product media

De Amerikaanse distributeurs van promotionele producten hebben twee kwartalen met een omzetgroei van 5,3% achter de rug. Dat blijkt uit cijfers die het ASI, Advertising...

Politie Londen breidt aanbod merchandising-artikelen uit

London Metropolitan Police Services (New Scotland Yard) is van plan kleding en souvenirs met het logo van de ‘Met’ op de markt te brengen en...

De promoties van de week 44

PromZ.be spotte in de week van 29 oktober tot 3 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - speciale bierfolder met bij...

Onderzoek: consument vindt reclame te opdringerig

Volgens marktonderzoeksbureau Kantar Millward Brown vindt 71% van de respondenten uit een onderzoek onder 1.001 interngebruikers in de VS dat reclame opdringeriger (‘intrusive’) is dan...

Amerikaanse product media-sector groeit

In het derde kwartaal van 2018 hebben de Amerikaanse distributeurs van product media 5,3% meer omzet gedraaid vergeleken met dezelfde periode in 2017. Het is...