PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Traditionele point of sale onder druk

De retailsector staat aan de vooravond van grote veranderingen onder invloed van self-check-out, kassaloze betalingen (Amazon-Go….) en mobile technologie. Dat heeft ook een invloed op...

TG-H Benelux van start: focus op duurzaamheid

De van origine Zweedse New Wave Group (waartoe onder meer Texet behoort) is gestart met TG-H Benelux. TG-H Benelux mikt op duurzaam promotioneel- en bedrijfstextiel met...

De promoties van de week 1

Wat waren de acties met premiums in week van 31 december tot 5 januari? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van...

Nederland: balpennen top-product medium

In 2018 waren in Nederland balpennen zowel in aantallen als in bedragen het populairste promotioneel product bij opdrachtgevers. Dat blijkt uit het ‘Opdrachtgeversonderzoek’ dat onderzoeksbureau...

De promoties van de week 51

Wat waren de acties met premiums in week van 17 tot 22 december? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour -...

Voor consumenten zijn merken meer dan producten alleen

Voor consumenten zijn merken meer dan een product en een - scherpe - prijs. Merken moeten ook ergens voor staan. Dat komt naar voren in...

Promotional Gift Award 2019: 20% niet-Duits

Eerder deze maand heeft de jury van de Promotional Gift Award 2019 44 winnaars (producten en campagnes) aangewezen. 80% van de winnaars komt uit Duitsland,...

Shoppers blijven merken vertrouwen

Een onderzoek van SurveyMonkey bij Amerikaanse internetgebruikers heeft uitgewezen dat voor 68% van hen het vertrouwen in een merk bij een belangrijke aankoop een grote...

Trend in US: hotelmerchandise

De Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal berichtte onlangs over een nieuwe ontwikkeling in de hotelsector: merchandise-producten met de naam en logo van het hotel...