PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

Promo-Watch

Albert Heijn promoot gezond met ‘kids characters’

Albert Heijn heeft besloten om ‘kids characters’ (zoals cartoonhelden) alleen nog maar op gezonde producten van het eigen merk te gebruiken. In een persmededeling liet...

Napoleon Games: de kracht van product media

Napoleon Games heeft tijdens de afgelopen Olympische Spelen van Rio de Janeiro de kracht van product media aangetoond. In het kader van het Europees Kampioenschap...

Put your brand in the spotlight!

When you surprise your clients or employees with a beautiful gift you of course want your business in the spotlight. With this wonderful design charger you...

Kaarsenset beschutte werkplaats

Kaarsenset beschutte werkplaats “let’s make the world a better place” Een van de vele duurzame geschenkartikelen verkrijgbaar bij Magnus Business Gifts zijn deze rustieke kaarsen. Ze komen...

Caffungi

Discover this fun kit made out of coffee grounds that are being recycled from coffee bars in Antwerp. Enabling you to grow your own oyster mushrooms...

PromGifts volgend jaar weer in Brussel

De vijfde editie van PromGifts, de Belgische vakbeurs voor product media (promotionele artikelen en business gifts), heeft in 2017 weer in Brussel plaats en wel...

Tweede editie van de ‘Product Media Advisor of the Year’

De tweede editie van de ‘Product Media Advisor of the Year’ gaat in september van dit jaar van start. Met de ‘Product Media Advisor of...

OVAM voert actie tegen zwerfvuil met product media

OVAM (Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij) is op 18 juli jl. gestart met ‘Indevuilbak’, een bewustmakingscampagne rond zwerfvuil die tot in het najaar zal lopen. De campagne...

EK Voetbal: inhakende adverteerders kiezen voor klassiekers

Tijdens de afgelopen EK-campagne van de Rode Duivels hebben de bedrijven die daar promotioneel op inhaakten, vooral de klassiekers gekozen. Het ging dan om producten...