PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Sky-Bikes: luchtfietsen als evenement

The Fungroup heeft met Sky-Bikes een nieuwe kraanattractie die ingezet kan worden voor teambuildings of evenementen van bedrijven. De attractie kan voorzien worden van een...

Popsocket: premium voor de Generation Z

De trend onder de doelgroep van tien- tot achttienjarigen (zij maken deel uit van Generation Z) is volgens Magnum Business Gifts de popsocket. Het is...

De promoties van de week 10

Wat waren de acties met premiums in week van 4 tot 9 maart? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in folder van Carrefour - box...

Albert Heijn’s 1+2-actie illegaal

De Economische Inspectie heeft geoordeeld dat de 1+2 gratis-actie die de van origine Nederlandse retailketen Albert Heijn in het begin van februari in ons land...

Happy Socks

Ta-da, Gemaco’s wisdom! Our end of the year present was a huge success! Gemaco, www.gemacoglobal.com

Q8 Smiles van start

Vanaf deze maand is Q8 gestart met Q8-Smiles, het nieuwe eigen getrouwheidsprogramma. Tot nu toe was Q8 partner in het PlusPunten-systeem dat opgezet is door...

ACC: emotioneren wint aan belang

De ACC (Association of Communication Companies, de vakvereniging van de Belgische reclamebureaus) heeft in een trendsrapport aangegeven dat ‘emotioneren’ en ‘beroeren’ van consumenten in 2019...

Standaard Boekhandel viert 100 jaar met spaaractie

Standaard Boekhandel viert deze maand de 100-ste verjaardag met een spaaractie voor een Suske en Wiske-stickeralbum. De verjaardag valt samen met de Jeugdboekenmaand. De 100 jaar-actie...

Amerikaanse sectorvereniging promoot product media in het onderwijs

De Amerikaanse sectorvereniging Promotional Products Association International (PPAI) heeft een witboek uitgebracht over de plaats van promotionele producten in het lesprogramma van het hoger onderwijs...