PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

PromZ.live 2020

Fusie Image Wear en Keiretsu Europe

Image Wear & Gifts is een fusie aangegaan met het Nederlandse Keiretsu Europe. Onder de naam Keiretsu Belgium, gevestigd in regio Antwerpen, zal Hugo Hauspie...

Wat brengt vijf jaar Promo-Watch?

In elk nummer van Promo-Biss, in de newsletter én op de Promo-Biss website (promobiss.be) volgen we welke product media door welke adverteerder gebruikt worden. Al...

De promoties van week 43

Promo-Biss spotte in de week van 30 oktober tot 4 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - mok bij 2 actieproducten...

PromZ: ook promotionele artikelen hebben ‘reclame-nut’

PromZ Magazine, het zusterblad van Promo-Biss in Nederland, heeft gereageerd op een boodschap van de Nederlandse reclame-industrie over het nut van reclame. De verschillende belangenorganisaties...

GfK-onderzoek: smartphone belangrijk winkelinstrument

Onderzoek bij GfK-België heeft aangetoond dat de smartphone voor de consument van vandaag een steeds belangrijker instrument wordt bij het winkelen, zowel online al s...

De promoties van week 42

Promo-Biss spotte in de week van 22 tot 28 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Vavantas (ToysToys) - Little People-figuurtje bij aankoop...

Een speciale fles voor het eindejaar

Het eindejaar is voor veel bedrijven hét moment om relaties en eigen personeel een fles wijn of schuimwijn te geven. Maar zo stelt BelgoSweet, “...niet...

Wat zijn ‘s werelds meest authentieke merken

Amazon, Apple en Microsoft worden door consumenten gezien als de meest authentieke merken. Dat blijkt uit de vijfde Cohn & Wolfe Authentic Brands Study. Na...

Halloween: Proximus en Fanta

Halloween staat voor de deur en zowel in b-to-b als b-to-c spelen bedrijven daar op in. Proximus speelde in op het fenomeen ‘trick or treat’...