PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Koers-goodies

De start van een wielerklassieker is ook een promo-event. Bij het vertrek van de Brabantse Pijl, woensdag 17 april jl, was er een mini-promodorp waar...

Rodenbach: 25.000 Molglazen en 10 ‘gemolde glazen’

Brouwerij Rodenbach heeft als partner van het Vier-programma De Mol (waarvan de 2019-serie in maart gestart is) 25.000 speciale ‘Magische Mol’-glazen verspreidt. Daarnaast zijn er...

Coupons: consumenten willen convenience

Amerikaans onderzoek heeft uitgewezen dat zowat alle internetgebruikers in de VS coupons gebruiken. 45% van hen doen dat regelmatig. Maar de coupons moeten wel makkelijk...

Veters als gadget

Mondial Gifts zette onlangs bedrukte veters als gadgets in de schijnwerpers. Men noemt gepersonaliseerde schoenveters een nieuwe trend in de modesector en ziet er ook...

De promoties van de week 15

Wat waren de acties met premiums in week van 8 tot 13 april? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Colruyt...

Recordomzet Amerikaanse product media-sector

In 2018 is de omzet van de product media-sector in de Verenigde Staten gegroeid naar een record van 24,7 miljard dollar. Ten opzichte van 2017...

Maximum Image: werkkledij Carrefour Belgium

Maximum Image (winnaar van de Challenger Product Media Advisor of the Year Award 2018) meldt dat het een nieuwe overeenkomst heeft gesloten met Carrefour Belgium...

Oostenrijks onderzoek: high-tech-producten populairst

Consumenten hebben het liefst technologische producten als promotioneel cadeau. Dat blijkt uit een studie van de Wirtschaftsuniversität Wien in samenwerking met de Oostenrijkse sectororganisatie VÖW...

Generation Z koopt online én in fysieke winkels

Leden van de Generation Z van 16 tot 21 jaar in de VS spenderen zo’n 143 miljard dollar per jaar (daarbij is geen rekening gehouden...