PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Getrouwheidsprogramma’s minder populair bij Millennials en Gen Z

Wereldwijd ziet 58,7% van de internetgebruikers getrouwheidsprogramma’s als een van de meest gewaardeerde aspecten van het (fysieke) winkelen. Maar cijfers uit de VS geven aan...

Promotional tattoos for kids

Give extra value to any event or promotional campaign with our tattoos. They are great to engage with any audience, but specially with children. Our...

2019: opvallend veel gelijkaardige spaaracties in retail

Het lijkt de afgelopen maanden een toenemend fenomeen in de retailsector te zijn: spaar- en verzamelacties met stickers en een album of poster om ze...

USA: recordbedrag aan moederdaggeschenken

De Amerikaanse National Retail Federation heeft berekend dat er dit jaar in de VS een recordbedrag van 25 miljard dollar uitgegeven zal worden aan moederdag....

Hoe duurzaam is textiel?

Duurzaamheid is één van de grote maatschappelijk trends van vandaag. Hoe groot is de kennis over duurzaamheid van textiel. Het Advertising Specialty Institute testte die...

De promoties van de week 18

Wat waren de acties met premiums in de week van 29 april tot 4 mei? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder...

BE O: flessen van bio-kunststof

BE O-flessen zijn een duurzame ‘give away’, zo stelde Mondial Gifts recent. Men noemt zo’n drinkfles een ‘waterfles met een missie’. De fles heeft als...

Veel merchandising rond Game of Thrones

Het laatste seizoen van Games of Thrones is deze maand internationaal de hype op tv-gebied geweest. In de VS speelden merken erop in door met...

Colruyt Group doet spaaractie met maatschappelijk tintje

Colruyt Group is deze maand in vier van de formules van de groep gestart met de spaaractie Bee Happy. De actie, die tot en met...