NewZ
Marketeers moeten ‘klimaat normale’ taal spreken
In november bracht Wim Vermeulen, director of strategy and sustainability bij communicatiebureau Bubka, een nieuw boek uit: ‘Speak Up Now, Marketing in Times of Climate...
Canada: de impact van promotioneel textiel
Onderzoek in Canada heeft de kracht van promotioneel textiel aangetoond. Het ging daarbij vooral om mondmaskers, outerwear en sportkleding. 70% van de consumenten zegt dat...
Kerstboom actie Gamma gewild bij dievengilde
De Gamma geeft bij aanschaf van een Nordmann kerstboom een 1/5 Staatslot cadeau. Toen ik gisteren in de rij stond voor een Gamma kerstboom, vroeg ik...
De eerste PromZ Promo Podcast
De allereerste aflevering van de PromZ Promo Podcast staat nu online op Spotify. In deze editie een gesprek met Albert van der Veen (CEO van...
Prijs voor Magnus Business Gifts
Magnus Business Gift heeft recent de E-Invoicing Award 2022 in de wacht gesleept, een prijs die is ingesteld door de publieke sector in ons land....
Wist u dat T-shirts….
T-shirts zijn één van de meest populaire promotionele producten in de Amerikaanse markt. Niet alleen daar, maar ook in onze contreien: van T-shirts voor werknemers,...
Voorzitterswissel BAPP
Bert Anthonissen (Sky-O) en Olivier Claeys (Screen Belgium) vormen sinds de september jl. samen het voorzittersduo van de Belgian Association of Promotional Products (BAPP). Zij...
Jupiler’s WK-voetbalslogan: Believe
Jupiler, partner van de Rode Duivels, heeft in het kader van het komende WK-voetbal in Qatar, de slogan ‘Believe’ plus de beeltenis van enkele spelers...
VS-studie: consumenten houden van promotionele artikelen
Uit een onderzoek van het Amerikaanse Vistaprint komt naar voren dat meer dan de helft van de consumenten van promotionele producten houdt en dat bij...