NewZ - PromZ.be

NewZ

Flippo’s: het boek…

In 1995 waren de Flippo’s dé rage. Niet alleen bij ons, maar in heel de wereld... De Flippo’s waren bedacht door de Nederlander Hans Zandvliet...

Scoren met product media bij Gen Z

Met welke promotionele producten kunnen adverteerders scoren bij Generation Z, de groep consumenten die geboren zijn tussen 1996 en 2010? Vooral met zaken rond online,...

Digitale reclame: 60% is weggegooid geld…

Bij meer dan 60% van digitale reclame (online advertenties, digitale coupons...) is er geen sprake van enig meetbare en positieve return on investment. Dat blijkt...

Lichte daling direct mail in eerste semester

In de eerste zes maanden van dit jaar zijn de investeringen in advertising mail (geadresseerd en ongeadresseerde zendingen) met 2% gedaald ten opzichte van dezelfde...

Werkt customized promo? Vier cases bewijzen het

Sorteren promotionele producten effect? Ja, zeker als het gaat om customized artikelen. Het gaat daarbij om veel meer dan het opdrukken van een logo of...

Amerikaans onderzoek bevestigt kracht product media

Onderzoek uitgevoerd in opdracht van het Amerikaanse PPAI (Promotional Product Association International) bevestigt de kracht van promotionele artikelen en business gifts als reclamemedium. 80% van...

USA: T-shirts in omzet belangrijkste promotioneel product

In de ‘State of the Industry’, zeg maar de stand van zaken in de sector, blijkt volgens het ASI (Advertising Specialty Institute) dat in de...

Merktrouw anders bekeken

Marketeers gaan bij merktrouw er nog van uit dat consumenten trouw zijn aan hun merk, terwijl uit onderzoek blijkt dat consumenten juist vinden dat merken...

Textieltrend: behaaglijk

Behaaglijk is één van de voornaamste eigenschappen die kleding moet hebben. Dat geldt dus ook voor promotioneel textiel. Consumenten hebben graag kleding die comfortabel zit...