NewZ
De ‘R’ is in de maand: promo-kansen
Wie de weersvoorspellingen bijhoudt, ziet dat de temperaturen eind oktober in de richting van het vriespunt gaan. Met andere woorden: de R zit in de...
Reclame anno 2019 te veel gericht op linkerhersenhelft
In het recente boek ‘Lemon’ stelt de auteur Orlando Wood, Chief Innovation Officer van System1, dat de huidige reclame te veel op de linkerhersenhelft gericht...
Bebat en OVAM op zoek naar ‘verborgen’ batterijen
Bebat, de organisatie die instaat voor de inzameling en verwerking van - lege – batterijen, start op 25 oktober samen de Vlaamse Openbare Afvalstoffenmaatschappij (OVAM)...
Amerikaanse sector van product media blijft groeien
Volgens gegevens van het Amerikaanse ASI, het Advertising Specialty Institute, zijn de verkopen in de sector van product media in de VS in het derde...
Consumenten willen emotionele band met een merk
Merken doen er veel aan om trouwe klanten te krijgen én vooral te houden. Hoe meer trouwe klanten, hoe meer marge. Het kost ook minder...
US: groei premium private labels
In de Verenigde Staten groeit het aandeel van winkelmerken in het premiumsegment en zijn private labels lang niet meer alleen een zaak van (hard-)discounters. In de...
Coca-Cola en Diesel: met The (Re)Collection van fles naar kleding
Coca-Cola en kledingmerk Diesel hebben onlangs ‘Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection’ op de markt gebracht, een reeks kleding met het Coca-Cola- én Diesel-beeldmerk. Het opvallende...
Nederland: promo-actie Mediamarkt loopt uit de hand
Een promotie-actie van Mediamarkt bij de opening van een nieuwe vestiging in het Nederlandse Leidschendam is woensdag 9 oktober jl. volledig uit de hand gelopen. De...
Unilever vermindert plasticgebruik
Het Nederlands/Britse Unilever heeft bekend gemaakt tegen 2025 meer dan 100.000 ton minder plastic verpakkingen te gebruiken en méér plastic verpakkingen in te zamelen en...