NewZ
PMA-Awards 2019: Pasco Gifts en Maximum Image!
Pasco Gifts en Maximum Image zijn de grote winnaars geworden van de vijfde editie van de Product Media Advisor of the Year Awards 2019. Pasco...
Feestelijk ‘deleten’ met merchandising
Hoe viert een koppel dat elkaar via online-dating heeft leren kennen, dat het een vaste relatie aangaat en de gegevens van de dating-app heeft gedelete?...
Pientere kleding: T-shirts die je telefoon opladen
Smart clothing (zeg maar pientere kleding) werd recent als één van de trends voor het nieuwe decennium aangemerkt. Intussen zijn er al eerste ontwikkelingen op...
Bierbakkussen: zomers promo-idee
Gezien op PSI, de internationale vakbeurs voor promotionele producten en business gifts in Düsseldorf: het ‘bierbakkussen’ (der Bierkistensitz). Maakt van een bak bier een kruk....
Jumbo kiest voor Proteus Smart Display
Pure Value heeft een overeenkomst gesloten met Jumbo-supermarkten voor het inzetten van de zogenaamde Proteus Smart Display. De Proteus Smart Display is een herbruikbare display....
Duitsland: 2% hogere omzet van promotionele artikelen
De omzet van Duitse bedrijven in promotionele artikelen en business gifts is in 2019 met 2% gestegen ten opzichte van 2018. In totaal bedroeg die...
‘Klassiek’ speelgoed nog altijd populair
In de huidige digitale tijden blijkt het ‘klassieke’ speelgoed nog altijd populair. Retail-cijfers uit de VS tonen aan dat er in 2018 meer uitgegeven werd...
PPAI zet tastbare van product media in de kijker
De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft recent een nieuwe campagne voorgesteld om marketeers te overtuigen van de kracht van promotionele producten. Het is een...
Cartamundi doet overname in VS
Cartamundi heeft in de VS ‘The United States Playing Card Company - USPC’ overgenomen. USPC heeft naast een vestiging in Erlanger (Kentucky USA) ook een...










