NewZ
Wie schrijft, die blijft
Schrijfartikelen (pennen, schrijfpapier, notebooks) behoren nog altijd tot de meest populaire promotionele producten. Dat stelt PSI, de organisator van de internationale vakbeurs over product media...
Kijken op het web, shoppen in de winkel
‘Webrooming’ is een groeiend fenomeen, zo blijkt uit een recente van studie van Deloitte in de VS. Webrooming houdt in dat consumenten online een product...
Retailhype: Black Friday
Je kunt er dezer dagen niet om heen: Black Friday en Cyber Monday. De mailbox zit vol met commerciële e-mails met Black Friday/Cyber Monday-aanbiedingen, koopsites...
Mondial Gifts: praktische beslommeringen leiden tot minder eindejaarsgeschenken
Mondial Gifts is tot de vaststelling gekomen dat er in het bedrijfsleven minder eindejaarsgeschenken worden gegeven. Oorzaken daarvan zijn volgens onderzoek van Mondial Gifts geen...
E-commerce groeit
In de eerste helft van dit jaar is het aantal online-aankopen en het online-bestede bedrag ten opzichte van dezelfde periode in 2016 gestegen. Dat blijkt...
Private labels winnen nog terrein
Uit het overzicht van de Belgische fast-moving-consumer goods-markt, dat retailvakblad Gondola jaarlijks maakt, blijkt dat er in 2017 sprake is van een groei met 1,2%....
USA: cadeaubonnen populair on- en offline
Onderzoek in de USA door First Data toont aan dat het kopen van cadeaubonnen populair is bij de Amerikaanse internet-consument, zowel on- als offline. Van 2014...
Rode Duivels en Lotto-Soudal: retro-tenue
Zowel de wielerploeg Lotto-Soudal als de Rode Duivels hebben voor hun nieuwe 2018-teamkleding inspiratie gezocht in het recente verleden. Aan de truitjes van Lotto-Soudal is...
Volvo laat fluo-hesje op maat maken
Volvo Car Belgium is in zee gegaan met de Gentse kleermaker Aravinda Rodenburg voor de productie van een beperkte serie op maat gemaakt veiligheidshesjes voor...