NewZ
Promo-Biss online: news en ‘Productzfinder’
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de wereld van product media: surf naar www.promobiss.be voor nieuwtjes, trends en nieuwe promo-ideeën. (meer…)
Millennials staan positief tegenover product media
Volgens het Amerikaanse vakblad PPI (uitgegeven in samenwerking met de sectororganisatie Promotional Product Association International) zijn de ‘Millennials’ een interessant doelpubliek om met product media...
Tijd voor terug naar school-acties
‘Terug naar school’ is voor marketeers een van de belangrijkste periodes op de communicatiekalender in het jaar. Dat gaat vooral op in de sector van...
Delhaize en Daltix: ludieke actie rond ‘foute’ promotie
IT-bedrijf Daltix deelde op 28 april gratis 200 liter uiensoep uit aan de klanten van het Gentse OCMW en aan Gentse start-ups. De uien voor...
Textiel Groep Holland: verdere uitbreiding naar België
Textiel Groep Holland (TGH) breidt de activiteiten op de Belgische markt verder uit. Het bedrijf dat gevestigd is in Bladel (ruim 5 kilometer van de...
‘Cost per contact’ product media behoort bij de laagste
Het Advertising Specialty Institute heeft berekend dat in de USA de kosten van product media (promotionele producten) zoals ‘cost per impression’ en ‘cost per contact’...
Disney-actie Carrefour schot in de roos
De Disney-spaaractie (in het kader van het 25 jarig bestaan van Disneyland Paris) die Carrefour op 29 maart opstartte, blijkt een groot succes te zijn....
BAPP: update van product fiches
De Belgian Association of Promotional Products heeft onlangs ten behoeve van de leden enkele product fiches geactualiseerd aan de huidige Europese wetgeving. Het gaat onder...
Draagtassen met een logo scoren
Het Britse Brand Impact besluit op basis van het ‘Global Advertising Specialties Impressions Study Report’ dat draagtassen met een logo tot de sterkste product media...