Consument wil nog persoonlijk contact in de winkel
E-commerce mag dan wel de grote mode zijn, maar consumenten willen nog altijd persoonlijk face-to-face contact in winkels tijdens het aankoopproces. Dat blijkt uit onderzoek...
E-commerce mag dan wel de grote mode zijn, maar consumenten willen nog altijd persoonlijk face-to-face contact in winkels tijdens het aankoopproces. Dat blijkt uit onderzoek...
Gino Van Ossel, als professor retailmanagement verbonden aan de Vlerick Business School, gaat in zijn recente boek ‘Retail - de digitale hysterie voorbij’ in tegen...
Heineken is in Nederland gestart met een grote actie met zware media-ondersteuning: een paar ‘feestsokken’ bij een bak bier. Die Heineken-feestsokken worden nu ook al...
De Britse distributeur Brandelity ziet in de Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) grote kansen voor product media. Het is immers een grote groep: in...
PromZ.be spotte in de week van 3 tot 8 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - flesopener bij geschenkdoos Lindemans-bier - wereldwijnen...
In de Trends Top Marketing, het jaarlijkse overzicht van de omzetten van marketingbedrijven, staat Gemaco aan de top in de categorie ‘relatiegeschenken en incentives’. In...
Op 14 november jl. zijn Mieke Debeerst, director brand & marketing communications Belfius, en Aude Mayence, marketing brand director Delhaize België, verkozen tot Marketeers van...
2018 loopt op z’n einde. Hoog tijd om aan eindejaarsgeschenken te denken. Wat mag en kan fiscaal gezien? Enkele tips: - Wat mag een cadeau voor...
Opvallende, comfortabele en reflecterende handschoenen voor extra zichtbaarheid in het donker. De handschoenen zijn ideaal voor op de fiets, tijdens het joggen of om gewoon...