PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De promoties van de week 31

PromZ.be spotte in de week van 30 juli tot 4 augustus de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Intermarché - Formule-1 pet bij 2...

UK: boom in herbruikbare flessen

De British Promotional Merchandise Association meldt op de website van Product Media Magazine een grote vraag naar herbruikbare flessen. De groei komt er dankzij het...

Loyalty-programma’s: data basis voor succes

Volgens eMarketer.com hebben bedrijven die een getrouwheidsprogramma’s opgezet hebben, moeite om de deelnemers eraan ‘vast te houden’. Punten, ‘miles’ en gratis verzending zijn niet voldoende...

Magnus Business Gifts: fiscaal vriendelijk incentive-platform voor werknemers

Magnus Business Gifts heeft voor zijn klanten een incentive-platform opgezet waarbij rekening wordt gehouden met de fiscale wetgeving voor het geven van geschenken aan werknemers....

Godiva: promo tijdens de hittegolf

Hoe verkoop je tijdens een hittegolf pralines? De Godiva-vestiging in Leuven gaf de kopers tijdens de hittegolf van einde juli een gratis koeltasje.

De promoties van de week 30

PromZ.be spotte in de week van 23 tot 28 juli de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - Curver-bewaardoos bij aankoop van 3...

Plato Group zet nieuwe organisatiestructuur op

De internationaal opererende Plato Group (met hoofdzetel in het Nederlandse Helmond) heeft recent de organisatiestructuur aangepast. Onder de Plato Group werken de bedrijven Clipper, Promotiv,...

3D-printen ook voor product media?

In verschillende sectoren maken bedrijven gebruik van 3D-printing van producten, vooral als het gaat voor het maken van prototypes en voor experimenten. Volgens gegevens van...

USA: consumenten bladeren door folder op zoek naar aanbiedingen

Veel Amerikaanse consumenten (44%) zoeken in folders en kranten naar coupons om zo een voordeeltje in de winkel te halen. 40% zei dat men die...