PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Household enthusiast: koper die veel besteedt

Marketeers denken graag in generaties zoals Millennials en Generation X. Maar nu is er een nieuw segment dat over de generatiegrenzen heen gaat: de household...

Heuptasje: tweede leven

Het heuptasje is aan een tweede leven toe - als festivalattribuut. Dat zegt Toon Kympers, vice-president marketing & strategy East Pack (een van de merken...

De promoties van de week 34

PromZ.be spotte in de week van 20 tot 25 augustus de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize brooddoos bij Yoplait Petits Filous...

Senator zet Nature Plus-pen in de kijker

Groen en duurzaam zijn belangrijke trends in de wereld van product media. Immers, het is een onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Senator heeft een afbreekbare...

Lanyard en oplaadkabel in 1

Lenny D is een lanyard en oplaadkabel in 1. Deze handige lanyard combineert beide functies. Draag de nylon lanyard met je entreekaart, sleutels, visitekaartjes op een hippe manier. Wij leveren deze...

Jean-Luc Cappuyns bij Special Things

Jean-Luc Cappuyns is op 1 juni jl in dienst getreden van Special Things waar hij als key account manager de verkoopploeg versterkt. Cappuyns komt met negen...

Balpen met extra info

Is er nog een innovatie te bedenken op het gebied van promotionele balpennen? Kennelijk wel. Mondial Gifts stelt de banner balpen voor. Een balpen met...

Textieltrends voor het najaar

Bedrijven die promotioneel textiel of werkkleding aankopen, kijken steeds meer naar de algemene internationale trends in de textiel- en modesectoren? Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute...

De promoties van de week 33

PromZ.be spotte in de week van 13 tot 18 augustus de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Spar (Colruyt Group) - beker bij Nesquick...