PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Driekwart van de marketeers overtuigd van effectiviteit product media

75% van ‘marketing professionals’ is overtuigd van de effectiviteit van promotionele producten. Dat blijkt uit een survey van PSI (Promotional Product Service Institute - ook...

De promoties van week 29

PromZ.be spotte in de week van 16 tot 21 juli de volgende aanbiedingen met product media: Het is volop zomervakantie en dat is ook te merken...

Duitse groenen viseren Nutella-actie

De Duitse Groenen hebben Ferrero (Nutella) bij de Duitse reclamecontroledienst aangegeven in verband met een promotiecampagne die in hun ogen strijdig is met de reclameregelgeving....

Delhaize herziet Pluskaart

Delhaize zal het huidige systeem van de Pluskaart met partners herzien en de Pluskaart exclusief voor de eigen klanten behouden. Partners als Q8, Di, Planet...

McDonald’s merchandising materiaal om bezorging te promoten

McDonald’s promoot in de USA thuisbezorging via de UberEats-app door op 19 juli bij een bestelling van minstens 5 dollar bij deelnemende restaurants een promotioneel...

Verandert de merknaam? Inruilactie!

Verandert de merknaam? Doe een inruilactie van product media. Waarom? Promotionele artikelen gaan lang mee, langer soms dan de merknaam die erop staat. Dus organiseer...

De promoties van de week 28

PromZ.be spotte in de week van 9 tot 14 juli de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Cora - glas bij diverse bieren (Lindemans,...

Britse Supremia in handen van Gemaco

Gemaco heeft recent het Britse Supremia overgenomen. Supremia is in 1981 opgericht en werkt voor internationale klanten als Unilever Diageo en AB-Inbev (de laatste is...

Sokken populair als product media

Sokken zijn een veel gevraagd promotioneel artikel geworden. Dat stelde Mondial Gifts recent. Ook op beurzen zijn er tegenwoordig gespecialiseerde aanbieders in promo-sokken. Wat maakt sokken...