USA: hogere inkomensgroepen kopen meer private labels
Volgens onderzoek in de Verenigde Staten kopen niet alleen groepen met lagere inkomens en budgetbewuste millennials huismerken, maar ook - en steeds meer - de...
Volgens onderzoek in de Verenigde Staten kopen niet alleen groepen met lagere inkomens en budgetbewuste millennials huismerken, maar ook - en steeds meer - de...
Zestien distributeurs zijn door een vakjury in twee categorieën genomineerd voor de Product Media Advisor of the Year 2017. In de categorie ‘Product Media Advisor...
Image Wear & Gifts is een fusie aangegaan met het Nederlandse Keiretsu Europe. Onder de naam Keiretsu Belgium, gevestigd in regio Antwerpen, zal Hugo Hauspie...
In elk nummer van Promo-Biss, in de newsletter én op de Promo-Biss website (promobiss.be) volgen we welke product media door welke adverteerder gebruikt worden. Al...
Promo-Biss spotte in de week van 30 oktober tot 4 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - mok bij 2 actieproducten...
PromZ Magazine, het zusterblad van Promo-Biss in Nederland, heeft gereageerd op een boodschap van de Nederlandse reclame-industrie over het nut van reclame. De verschillende belangenorganisaties...
Onderzoek bij GfK-België heeft aangetoond dat de smartphone voor de consument van vandaag een steeds belangrijker instrument wordt bij het winkelen, zowel online al s...
Promo-Biss spotte in de week van 22 tot 28 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Vavantas (ToysToys) - Little People-figuurtje bij aankoop...
Het eindejaar is voor veel bedrijven hét moment om relaties en eigen personeel een fles wijn of schuimwijn te geven. Maar zo stelt BelgoSweet, “...niet...