PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

USA: hogere inkomensgroepen kopen meer private labels

Volgens onderzoek in de Verenigde Staten kopen niet alleen groepen met lagere inkomens en budgetbewuste millennials huismerken, maar ook - en steeds meer - de...

Product Media Advisor of the Year: uw stemt telt

Zestien distributeurs zijn door een vakjury in twee categorieën genomineerd voor de Product Media Advisor of the Year 2017. In de categorie ‘Product Media Advisor...

Fusie Image Wear en Keiretsu Europe

Image Wear & Gifts is een fusie aangegaan met het Nederlandse Keiretsu Europe. Onder de naam Keiretsu Belgium, gevestigd in regio Antwerpen, zal Hugo Hauspie...

Wat brengt vijf jaar Promo-Watch?

In elk nummer van Promo-Biss, in de newsletter én op de Promo-Biss website (promobiss.be) volgen we welke product media door welke adverteerder gebruikt worden. Al...

De promoties van week 43

Promo-Biss spotte in de week van 30 oktober tot 4 november de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - mok bij 2 actieproducten...

PromZ: ook promotionele artikelen hebben ‘reclame-nut’

PromZ Magazine, het zusterblad van Promo-Biss in Nederland, heeft gereageerd op een boodschap van de Nederlandse reclame-industrie over het nut van reclame. De verschillende belangenorganisaties...

GfK-onderzoek: smartphone belangrijk winkelinstrument

Onderzoek bij GfK-België heeft aangetoond dat de smartphone voor de consument van vandaag een steeds belangrijker instrument wordt bij het winkelen, zowel online al s...

De promoties van week 42

Promo-Biss spotte in de week van 22 tot 28 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Vavantas (ToysToys) - Little People-figuurtje bij aankoop...

Een speciale fles voor het eindejaar

Het eindejaar is voor veel bedrijven hét moment om relaties en eigen personeel een fles wijn of schuimwijn te geven. Maar zo stelt BelgoSweet, “...niet...