PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

GB: investeringen in product media bijna 1 miljard pond

De BPMA, de British Promotional Merchandising Association, heeft berekend dat in 2016 de bedrijven in het Verenigd Koninkrijk bijna een miljard pond aan promotionele producten...

Duits onderzoek: consument blij met ‘gadgets’

Research in Duitsland - uitgevoerd door onderzoeksbureau YouGov - toont aan dat tweederde van de Duitse consumenten al eens een promotioneel artikel (product media) gekregen...

Benelux-spaaractie Albert Heijn

Albert Heijn voert zowel in ons land als in Nederland een spaaractie voor ‘stijlvol buitenservies’. Voor elke schijf van 10 euro ontvangt de AH-klant een...

Duits onderzoek: technologische gadgets scoren

Promotionele artikelen maken consumenten blij. Dat blijkt uit research in Duitsland, uitgevoerd door onderzoeksbureau YouGov. En de consumenten zijn vooral blij met technologische gadgets, al...

BOMA: ‘Kostprijs promotioneel artikel anders bekijken’

Als een klant reclame voor je maakt dankzij je actie met een promotioneel artikel, dan moet je de kostprijs van zo’n artikel vanuit een heel...

De promoties van week 25

Promo-Biss spotte in de week van 25 juni tot 1 juli de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

Prodir en Premec vormen Pagini Pens

Nieuws van het pennenfront in Zwitserland: Prodir en Premec hebben besloten vanaf nu samen te gaan in Pagini Pens. Op die willen beide bedrijven sterker...

Merchandising: Yamaha neemt kinder-hoody terug

Europese regels kunnen bedrijven opbreken als die niet goed toegepast worden. Een recent voorbeeld is Yamaha dat zich verplicht zag een ‘recall’ te doen van...

Maes doet maten-selfie-actie

Maes Pils (onderdeel van de Heineken-groep) heeft deze maand de actie ‘Maes trakteert maten’ opgestart. De actie loopt tot 12 juli en bestaat erin dat...