Halloween: Proximus en Fanta
Halloween staat voor de deur en zowel in b-to-b als b-to-c spelen bedrijven daar op in. Proximus speelde in op het fenomeen ‘trick or treat’...
Halloween staat voor de deur en zowel in b-to-b als b-to-c spelen bedrijven daar op in. Proximus speelde in op het fenomeen ‘trick or treat’...
De Brusselse openbaar vervoersmaatschappij MIVB/STIB heeft in samenwerking met MCS Kick & Rush gedurende een week een pop-up store in het metrostation van Rogier in...
Promo-Biss spotte in de week van 15 tot 22 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize - geheugenspel bij 1 kilo-pak Nesquik in...
Volgens gegevens van het Advertising Specialty Institute zijn in de Verenigde Staten promotionele tassen het product medium dat het meest gezien wordt (‘impressions’). Alleen in...
Gezien in een Nespresso-shop in het Franse Aix-en-Provence: een aanbod met een promotioneel artikel voor de Nespresso-capsules. Bij 20 verpakkingen van die espresso-capsules gaf het...
De Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft onlangs de nieuwe mascotte voor de Rode Duivels onthuld. De ontwerper ervan is Arnaud Hermant. De mascotte zal nu door...
Vorige week is de vakjury van de Product Media Advisor of the Year Award tot de shortlist van genomineerden voor de derde editie van deze...
Promo-Biss spotte in de week van 9 tot 14 oktober de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Handyhome - LED-zaklamp bij aankoop van minstens...
De Britse krant The Daily Telegraph zette deze week tien producten op een rij: vijf producten die zwaar in populariteit achteruit zijn gegaan en vijf...