Tijd voor terug naar school-acties
‘Terug naar school’ is voor marketeers een van de belangrijkste periodes op de communicatiekalender in het jaar. Dat gaat vooral op in de sector van...
‘Terug naar school’ is voor marketeers een van de belangrijkste periodes op de communicatiekalender in het jaar. Dat gaat vooral op in de sector van...
IT-bedrijf Daltix deelde op 28 april gratis 200 liter uiensoep uit aan de klanten van het Gentse OCMW en aan Gentse start-ups. De uien voor...
Textiel Groep Holland (TGH) breidt de activiteiten op de Belgische markt verder uit. Het bedrijf dat gevestigd is in Bladel (ruim 5 kilometer van de...
Het Advertising Specialty Institute heeft berekend dat in de USA de kosten van product media (promotionele producten) zoals ‘cost per impression’ en ‘cost per contact’...
De Disney-spaaractie (in het kader van het 25 jarig bestaan van Disneyland Paris) die Carrefour op 29 maart opstartte, blijkt een groot succes te zijn....
De Belgian Association of Promotional Products heeft onlangs ten behoeve van de leden enkele product fiches geactualiseerd aan de huidige Europese wetgeving. Het gaat onder...
Het Britse Brand Impact besluit op basis van het ‘Global Advertising Specialties Impressions Study Report’ dat draagtassen met een logo tot de sterkste product media...
Promo-Biss spotte in de week van 16 april tot 22 april de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
Direct mail-bedrijf MasterMail heeft recent een handige direct mail-box uitgebracht, waarmee aan de hand van fiches het direct mail-traject wordt uitgelegd, van creatie tot de...