Homepage - PromZ.be

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Valentijnactie bij Sleeplife: speeddaten in bed

Actiemarketing in bed. Zo kun je de Valentijns-actie van Sleeplife noemen. (meer…)

Designer-bestek bij BergHOFF

Het Belgische merk BergHOFF (kook- en tafelproducten) heeft dezer dagen een nieuwe reeks bestekken gelanceerd. (meer…)

De promoties van week 3

Promo-Biss spotte de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)

Snoepgoed met een naam

Nog maar nauwelijks zijn we bekomen van de eindejaarsfeesten of Pasen kondigt zich al aan, ook op promotioneel vlak. (meer…)

Nijntje, Tip de Muis en Wissper onder dak bij Studio 100

Door een meerderheidsparticipatie te nemen in M4E (Made For Entertainment) heeft Studio 100 (het bedrijf achter Plopsa en K3) de kinderseries Nijntje, Lizzie McGuire, Tip...

Nieuwe trend: haptical advertising

Haptical advertising is een nieuwe trend in de marketingwereld. Haptisch staat voor tastbaar en blijkt - zeker in deze digitale, dus ontastbare tijden - aan...

Neo-retro in promo-land

Neo-retro is in de auto- en motorwereld al jaren een gegeven (moderne techniek in een klassiek jasje) en in de modewereld (de hipster...) en heeft...

De promoties van week 2

In deze periode van solden wordt er in de wekelijkse folders minder met aankondigingen van producten met promotionele artikelen gewerkt. Ook retailers werken met uitverkoop...

PSI 2017: positieve sfeer

Van 10 tot 12 januari liep in het Duitse Düsseldorf PSI, de internationale vakbeurs voor leveranciers en distributeurs. Afgaande op de indrukken van Belgische bezoekers/distributeurs...