Valentijnactie bij Sleeplife: speeddaten in bed
Actiemarketing in bed. Zo kun je de Valentijns-actie van Sleeplife noemen. (meer…)
Actiemarketing in bed. Zo kun je de Valentijns-actie van Sleeplife noemen. (meer…)
Het Belgische merk BergHOFF (kook- en tafelproducten) heeft dezer dagen een nieuwe reeks bestekken gelanceerd. (meer…)
Promo-Biss spotte de volgende aanbiedingen met product media: (meer…)
Nog maar nauwelijks zijn we bekomen van de eindejaarsfeesten of Pasen kondigt zich al aan, ook op promotioneel vlak. (meer…)
Door een meerderheidsparticipatie te nemen in M4E (Made For Entertainment) heeft Studio 100 (het bedrijf achter Plopsa en K3) de kinderseries Nijntje, Lizzie McGuire, Tip...
Haptical advertising is een nieuwe trend in de marketingwereld. Haptisch staat voor tastbaar en blijkt - zeker in deze digitale, dus ontastbare tijden - aan...
Neo-retro is in de auto- en motorwereld al jaren een gegeven (moderne techniek in een klassiek jasje) en in de modewereld (de hipster...) en heeft...
In deze periode van solden wordt er in de wekelijkse folders minder met aankondigingen van producten met promotionele artikelen gewerkt. Ook retailers werken met uitverkoop...
Van 10 tot 12 januari liep in het Duitse Düsseldorf PSI, de internationale vakbeurs voor leveranciers en distributeurs. Afgaande op de indrukken van Belgische bezoekers/distributeurs...