Le Pain Quotidien laat consumenten nieuwjaarskaarten sturen
Een opvallende promotionele actie van Le Pain Quotidien (een keten van biologisch brood annex broodjeszaak): kaarten met kerst- en nieuwjaarswensen die de klanten in de...
Een opvallende promotionele actie van Le Pain Quotidien (een keten van biologisch brood annex broodjeszaak): kaarten met kerst- en nieuwjaarswensen die de klanten in de...
EPPA, de European Promotional Product Association, heeft op 9 januari jl. de eerste certificaten voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in de sector van de promotionele producten...
2013 is voor de meeste distributeurs van promotionele artikelen en business gifts ‘niet zo slecht’ geweest en de vooruitzichten voor 2014 bieden vertrouwen. Dat zegt...
In het kader van de sponsoring van een achttal veldritten om de bpost bank-trofee heeft bpost bank een actie opgezet om de strafste supporter te...
Met verkiezingen op 25 mei 2014 in het vooruitzicht betekent dat dat 25 februari aanstaande de sperperiode voor politieke partijen wat betreft uitdelen van promotioneel...
Telecom- en kabelbedrijf Telenet heeft een groot aantal klanten tegen zich in het harnas gejaagd met een promo-actie waarmee men nieuwe klanten voor een all-in-aanbod...
Het in Mechelen gevestigde Gemaco timmert de laatste jaren aan de weg buiten België. Dat heeft twee redenen. In de tweede helft van het...
Nu de Rode Duivels zich gekwalificeerd hebben voor de wereldkampioenschappen voetbal in Brazilië 2014, kan het bedrijfsleven op de voetbalgolf mee surfen met promotionele producten....
Januari is voor de autosector een belangrijke maand met het Salon en opendeur-dagen. Tijdens het Salon zorgen give-aways (zoals plastic tassen of voetballen) voor visibiliteit...