PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Le Pain Quotidien laat consumenten nieuwjaarskaarten sturen

Een opvallende promotionele actie van Le Pain Quotidien (een keten van biologisch brood annex broodjeszaak): kaarten met kerst- en nieuwjaarswensen die de klanten in de...

Eerste MVO-certificaten EPPA toegekend

EPPA, de European Promotional Product Association, heeft op 9 januari jl. de eerste certificaten voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in de sector van de promotionele producten...

BAPP-voorzitter: positief voor 2014

2013 is voor de meeste distributeurs van promotionele artikelen en business gifts ‘niet zo slecht’ geweest en de vooruitzichten voor 2014 bieden vertrouwen. Dat zegt...

bpost bank: cyclocross-actie met laarzen

In het kader van de sponsoring van een achttal veldritten om de bpost bank-trofee heeft bpost bank een actie opgezet om de strafste supporter te...

Vlaams belang: 220.000 vliegenmeppers

Met verkiezingen op 25 mei 2014 in het vooruitzicht betekent dat dat 25 februari aanstaande de sperperiode voor politieke partijen wat betreft uitdelen van promotioneel...

Telenet maakt bestaande klanten boos

Telecom- en kabelbedrijf Telenet heeft een groot aantal klanten tegen zich in het harnas gejaagd met een promo-actie waarmee men nieuwe klanten voor een all-in-aanbod...

Gemaco: ‘Grote merken zoeken grote partners’

Het in Mechelen gevestigde Gemaco timmert de laatste jaren aan de weg buiten België. Dat heeft twee redenen. In de tweede helft van het...

Rode Duivels geven boost aan promotionele sector

Nu de Rode Duivels zich gekwalificeerd hebben voor de wereldkampioenschappen voetbal in Brazilië 2014, kan het bedrijfsleven op de voetbalgolf mee surfen met promotionele producten....

Give-away zorgt voor zichtbaarheid op Salon

Januari is voor de autosector een belangrijke maand met het Salon en opendeur-dagen. Tijdens het Salon zorgen give-aways (zoals plastic tassen of voetballen) voor visibiliteit...