T-shirts met ‘augmented reality’
De Noorse kledingketen Carlings heeft onlangs T-shirts met ‘augmented reality’ op de markt gebracht. Via het Carlings’ Instagram-account kunnen de kopers een ‘filter icon’ selecteren....
De Noorse kledingketen Carlings heeft onlangs T-shirts met ‘augmented reality’ op de markt gebracht. Via het Carlings’ Instagram-account kunnen de kopers een ‘filter icon’ selecteren....
Een flyer is geen folder. Folders worden gevouwen. Een flyer is ongevouwen en meestal dubbelzijdig bedrukt. Het woordenboek spreekt over een biljet dat meestal op...
Het Europese vakblad Eppi blikte deze maand al terug op 2019 en stipte de belangrijkste trends in de wereld van product media aan. Duurzaamheid is...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 9 tot 14 december in de folder van Intermarché - glas bij 2 clips Tripel...
Het onderzoeksbureau Gartner voorspelt dat marketeers tegen 2025 minder gebruik zullen maken van personalisatie in hun benadering van doelgroepen. 80% van de marketeers die in...
Als het om promotioneel textiel gaat, zijn volgens het Amerikaanse Advertising Specialty Institute (ASI) de standaard items voorbijgestreefd. Promo-textiel moet trendy en van hoge kwaliteit...
Super- en hypermarkt Carrefour komt met ‘Ocean Bags’, een assortiment boodschappenzakken die gemaakt zijn uit zee-afval. De retailketen stopt ook met de verkoop van plastic...
Elke Dens, marketing director Visit Flanders, en Véronique Vergeynst, head of corporate marketing Brussels Airport, zijn de laureaten van de 26-ste Marketeer van het Jaar,...
Ultracompacte 5.000 mAh powerbank gemaakt van een natuurlijke tarwevezel (35%) gemengd met ABS, met dubbele USB-poort en stroomindicators die het resterende energieniveau aangeven. Pronel bvba, 0032...