‘Experience economy’ kans voor premium-merken
Wat is de meerwaarde van een ‘duur’ cadeau, zeker in een eindejaarsperiode? Is er een markt voor duurdere luxe producten en merken in het premium...
Wat is de meerwaarde van een ‘duur’ cadeau, zeker in een eindejaarsperiode? Is er een markt voor duurdere luxe producten en merken in het premium...
In Nederland is retailketen Albert Heijn gestart met digitaal sparen. Een eerste digitale spaaractie voert men momenteel voor kristallen glazen van de Villeroy & Boch...
Product media (promotionele artikelen en business gifts) zijn opvallend afwezig in media-studies. Dat is de conclusie als je media-onderzoek bekijkt. Onlangs kwamen mediabureau Space en...
Consumenten zouden weigerachtig staan tegenover het meedelen van persoonlijke gegevens aan bedrijven, maar diverse onderzoeken wijzen uit dat dat niet noodzakelijk het geval is. In...
Gezien tijdens een uitzending van het BBC News: de strategische plaats van het logo van het BBC News op de paraplu van reporter ter plaatse....
De Britse regering heeft 100 miljoen pond uitgetrokken voor een mediacampagne om de Britse bevolking achter een no-deal Brexit te krijgen. De slogan van de...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 26 tot 31 augustus. in de folder van Carrefour - koekjesdoos bij een 2+1-actie van...
De Amerikaans-Chinese handelsoorlog heeft momenteel ook effect op de sector van promotionele producten in de VS. De overgrote meerderheid van product media in de VS...
Britse ondernemingen blijken meer en meer hun product media in eigen land aan te kopen. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse Briman Group. 94%...