PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Shoppers blijven merken vertrouwen

Een onderzoek van SurveyMonkey bij Amerikaanse internetgebruikers heeft uitgewezen dat voor 68% van hen het vertrouwen in een merk bij een belangrijke aankoop een grote...

Trend in US: hotelmerchandise

De Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal berichtte onlangs over een nieuwe ontwikkeling in de hotelsector: merchandise-producten met de naam en logo van het hotel...

De promoties van de week 50

PromZ.be spotte in de week van 10 tot 14 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - Pascale Naessens kookboek bij 3...

Consument wil nog persoonlijk contact in de winkel

E-commerce mag dan wel de grote mode zijn, maar consumenten willen nog altijd persoonlijk face-to-face contact in winkels tijdens het aankoopproces. Dat blijkt uit onderzoek...

Retailprof Gino Van Ossel: digitale hysterie

Gino Van Ossel, als professor retailmanagement verbonden aan de Vlerick Business School, gaat in zijn recente boek ‘Retail - de digitale hysterie voorbij’ in tegen...

Premiums op ‘marktplaats’

Heineken is in Nederland gestart met een grote actie met zware media-ondersteuning: een paar ‘feestsokken’ bij een bak bier. Die Heineken-feestsokken worden nu ook al...

Millennials: opportuniteit voor product media

De Britse distributeur Brandelity ziet in de Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) grote kansen voor product media. Het is immers een grote groep: in...

De promoties van de week 49

PromZ.be spotte in de week van 3 tot 8 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - flesopener bij geschenkdoos Lindemans-bier - wereldwijnen...

Gemaco aan kop in Trends Top 2018 Marketing relatiegeschenken

In de Trends Top Marketing, het jaarlijkse overzicht van de omzetten van marketingbedrijven, staat Gemaco aan de top in de categorie ‘relatiegeschenken en incentives’. In...