PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Consument verandert shoppinggewoonten

De laatste vijf jaar hebben consumenten hun winkelgewoonten aanzienlijk veranderd en zijn ze meer online gegaan. Brick & mortar-winkels reageren met meer omnichannel en instore...

USA: T-shirts grootste categorie in product media

T-shirts hadden in 2017 het grootste aandeel in de markt van product media in de VS. De categorie was goed voor 15% van verkopen van...

De promoties van de week 35

PromZ.be spotte in de week van 27 augustus tot 1 september de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - 2 Smiley-mokken bij aankoop...

Rol van distributeur wordt meer en meer adviseur

De rol van de product media-distributeur is meer en meer die van een adviseur. Uit onderzoek van het Duitse Call a Gift naar de manier...

Product media: cadeautjes en beurs-give away’s

Promotionele artikelen worden vooral ingezet als cadeautjes en give-away’s op beurzen. Dat blijkt uit onderzoek van het Duitse Call a Gift bij distributeurs en bij...

Household enthusiast: koper die veel besteedt

Marketeers denken graag in generaties zoals Millennials en Generation X. Maar nu is er een nieuw segment dat over de generatiegrenzen heen gaat: de household...

Heuptasje: tweede leven

Het heuptasje is aan een tweede leven toe - als festivalattribuut. Dat zegt Toon Kympers, vice-president marketing & strategy East Pack (een van de merken...

De promoties van de week 34

PromZ.be spotte in de week van 20 tot 25 augustus de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Delhaize brooddoos bij Yoplait Petits Filous...

Senator zet Nature Plus-pen in de kijker

Groen en duurzaam zijn belangrijke trends in de wereld van product media. Immers, het is een onderdeel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Senator heeft een afbreekbare...