NewZ
Multibrand voetbal-actie Unilever
Unilever is begin mei gestart met een grote multibrand-activatie met het oog op het komende Europees kampioenschap voetbal. Unilever geeft de consument bij aankoop van...
Promoties voor kinderproducten in gevaar?
Als het aan de partij Groen ligt, komt er een einde aan het aanprijzen van producten met te veel suiker, zout of vet gericht op...
GSM-operator Scarlet verkoopt zonneproducten
Telecom-maatschappij Scarlet (onderdeel van de Belgacom/Proximus-groep) heeft onlangs de roamingkosten voor de abonnees afgeschaft. Om dat aan de consumenten te communiceren maakte men een hilarische...
Coca-Cola investeert zwaar in Rode Duivels-activatie
Coca-Cola België, één van de partners van de Rode Duivels, heeft in het kader van EK-campagne van de Belgische ploeg een drie fasen-activatiecampagne voorgesteld die...
Carrefour: Panini-stickeractie Carrefour en Coca-Cola versterken elkaar
Zowel Carrefour als Coca-Cola pakken in ons land uit met ‘exclusieve Panini’-stickers rond de EK-deelname van de Rode Duivels. Het lijkt voor de buitenstaander op...
PromGifts-bezoekers: meer kwaliteit
De vierde editie van PromGifts, de vakbeurs voor product media die op 13 en 14 april jl. gehouden werd, is vooral kwalitatief een succes geworden. Na...
GfK: shift naar online-verkoop
De lock-down in ons land heeft grote gevolgen voor het retaillandschap. Dat blijkt uit cijfers die marktonderzoeksbureau GfK bekend gemaakt heeft. Er is een grote...
Prijspromoties kunnen weer
Om het hamstergedrag van consumenten te ontmoedigen besloot de federale overheid in week 12 (16 tot 22 maart) prijspromoties (van het type 2+1 gratis) in...
Thuiswerkers motiveren met product media
Sinds 15 maart moet volgens de overheidsmaatregelen in het kader van de bestrijding van het coronavirus iedereen die kan voorlopig thuiswerken. Zijn er ondernemingen die...